کسبه و اصناف دست دلالان را کوتاه کنند

اردستان، اصفهان (پانا) - رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت اردستان گفت: هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین مایحتاج عمومی شهروندان وجود ندارد و برای بازرسان اداره صمت فقط قیمت درج شده روی کالا معتبر است.

کد مطلب: ۸۷۸۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کسبه و اصناف دست دلالان را کوتاه کنند

محمدرضا باقری،در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در یک ماه گذشته تعداد ۲۶۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است و تعداد ۴۲ پرونده تخلف تنظیم شده که بیش از ۵۰میلیون ریال اصناف متخلف جریمه شدند.

وی با بیان اینکه روزهای اخیر شاهد برخی مطالبات مردمی در خصوص گرانفروشی بوده ایم، تاکید کرد: مخدوش کردن قیمت درج شده بر روی کالا و گرانفروشی در فروشگاه ها را با دقت رصد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

رئیس اداره صمت با هشدار به فروشندگان متخلف در خصوص عواقب شدید مخدوش قیمت کالاها تصریح کرد: به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان، اداره صمت طی گشت های مشترک بازرسی در صورت مشاهده این گونه تخلفات به شدت برخورد می کند.

باقری خاطرنشان کرد: هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین مایحتاج عمومی شهروندان وجود ندارد و برای بازرسان اداره صمت و اتحادیه های صنفی فقط قیمت درج شده روی کالا معتبر است و شهروندان هرگونه تخلف را گزارش دهند و کالاهای گران را نخرند.

وی با بیان اینکه از کلیه کسبه و اصناف تقاضا داریم دست دلالان و واسطه ها را با عدم خرید کالاهایی که فاکتور آنان با قیمت درج شده مطابقت ندارد کوتاه کنند، افزود: تمامی واحدهای ارائه دهنده کالا و خدمات موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه خدمات در معرض دید عموم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار