معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان خراسان جنوبی خبرداد:

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت : در روزهای پایانی پاییز، طرح ویژه بازرسی شب یلدا در استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۷۸۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا

علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: در این طرح از 25 آذر تا اول دی بیش از40 بازرس سازمان صمت با همراهی بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی، تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف در دو شیفت در قالب گشت های مشترک بر قیمت و نحوه فروش کالاها به ویژه میوه های مرسوم شب یلدا، آجیل و شیرینی نظارت می کنند.

تهوری افزود: با توجه به احتمال بالا رفتن تقاضا و افزایش قیمت و التهاب کاذب در این روزها این طرح برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان اجرا می شود.

وی گفت: مردم درصورت مشاهده تخلفاتی همچون گران فروشی، کم فروشی و تقلب با شماره 124 ستاد خبری سازمان صمت تماس بگیرند تا رسیدگی شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین از برپایی نمایشگاه فروش شب یلدا در بیرجند خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 26 آذر به مدت 5 روز در محل نمایشگاه بین اللملی بیرجند برپا می شود.

به گفته تهوری در نمایشگاه شب یلدا، کالاهای هدف و مورد نیاز شب یلدا با 10 تا 15 درصد تخفیف در مقایسه با قیمت بازار عرضه می شود و بازرسان سازمان صمت هم بر قیمت ها نظارت دارند.

تهوری افزود: در این نمایشگاه 10غرفه هم به کالاهای با تخفیف ویژه و طرح تنظیم بازار اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار