برای دومین سال متوالی

کارگاه آموزشی – توجیهی دبیران مدارس استعدادهای درخشان استان مرکزی برگزار شد

اراک(پانا)- کارگاه آموزشی – توجیهی دبیران مدارس استعدادهای درخشان دوره دوم متوسطه استان مرکزی برای دومین سال متوالی در در دبیرستان علامه حلی ناحیه یک اراک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی – توجیهی دبیران مدارس استعدادهای درخشان استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی در این کارگاه آموزشی گفت: مدارس استعدادهای درخشان الگوی مناسبی از مدارس با کیفیت آموزشی بالا هستند که می توانند نقش راهبری و الگویی را برای سایر مدارس ایفا نمایند.

مجتبی حیدری افزود: مدارس استعدادهای درخشان با توجه به ظرفیت بالای علمی که دارند می توانند در ارتقای سطح علمی استان تاثیرگذاری مثبتی داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران مدارس تیزهوشان در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مثمر ثمر هستند و می توانند در ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی موثر باشند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: افزون بر 2 هزار و 200 دانش آموز در سطح مدارس استعدادهای درخشان استان مرکزی مشغول به تحصیل هستند.

تقی حسینی افزود: همچنین 15 واحد آموزشی شامل 6 آموزشگاه متوسطه دوره اول و 9 آموزشگاه متوسطه دوره دوم در سطح استان مرکزی در خدمت دانش آموزان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار