نشست روسای ادارات امور تربیتی قطب 3 کشوری برگزارشد

یزد (پانا) - نشست روسای ادارات امور تربیتی قطب 3 کشوری با حضور سرداری معاون برنامه ریزی مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت در استان یزد برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست روسای ادارات امور تربیتی قطب 3 کشوری برگزارشد

این گردهمایی دوروزه با حضور روسای ادارات امور تربیتی استان های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کهکیلویه و بویر احمد، چهار محال بختیاری و خوزستان جهت بررسی فعالیت های امور تربیتی به میزبانی استان یزد برگزارشد.

سرداری معاون برنامه ریزی مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در این نشست به ضرورت و نیاز تشکیل جلسات قطب اشاره کرد و افزود : یکی از اهداف تشکیل نشست های قطب ، اتاق های فکر و اندیشه ورزی است برای انتقال مطالبه ستاد و می تواند این جلسات بسیار راهگشا باشد.

علی سرداری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در ادامه به اهمیت و ضرورت نیروی انسانی اشاره کرد و افزود : امور تربیتی شریان معاونت پرورشی است زیرا با نیروی انسانی سر و کار دارند برنامه ریزی منسجم با تدبیر برای این حوزه می تواند تاثیر گذار بر سایر بخش ها باشد.

وی گفت : امو تربیتی یکی از حوزه های پرکار و پرتلاش معاونت پرورشی است .

همچنین در این نشست برنامه های هفته تربیت اسلامی، توانمند سازی مربیان و معاونین پرورشی و ساماندهی نیروی انسانی گروههای پرورشی بیان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار