توزیع بسته های آموزشی اهدایی ریاست جمهوری: طرحی نو از همدلی و برادری میان ملت و دولت ایران اسلامی بر بوم نقش بست

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از توزیع بسته های آموزشی اهدایی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: توجه دولتمردان به دانش آموزان مناطق مرزی و زلزله زده، طرحی نو از همدلی و برادری میان ملت و دولت ، بر بوم این سرزمین انداخت.

کد مطلب: ۸۷۸۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته های آموزشی اهدایی ریاست جمهوری: طرحی نو از همدلی و برادری میان ملت و دولت ایران اسلامی بر بوم نقش بست

مجید یزدان پناه در این راستا افزود: حس برادری و همدردی در بین همه اقوام و اقلیت های ایران اسلامی بسیار زیبا و مثال زدنی است، مردم ما همیشه ثابت کرده اند که بهترین بوده اند و نمونه بارز این نوع دوستی را در زلزله آبانماه 96 و کاروان های کمک های مردمی و بعد از آن کمک های معنوی به مردم مناطق زلزله زده مشهود است.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص نقش دولتمردان دولت تدبیر و امید و بخصوص مجموعه استانداری و شخص استاندار نیز بسیار ارزنده بود که با تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی گام های مهمی در امر پیگیری و رفاه مردم مناطق آسیب دیده انجام دادند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به اقدامات انجام شده برای دانش آموزان و فرهنگیان مناطق زلزله زده بخصوص تشکیل کلاس های رایگان توسط اساتید برجسته کنکوری و افزایش سهمیه کنکور برای دانش آموزان این مناطق، توزیع بیش از یک هزار وسیصد و پنجاه و هفت دستگاه تبلت و یکصد دستگاه لب تاپ، برنامه های اردویی وجنگ شادی، توزیع 56000بسته اهدایی ریاست جمهوری برگزاری کلاس های مشاوره ای، پیگیری روند ساخت و نوسازی مدارس و بسیاری از اقدامات دیگر اشاره کرد.

مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در این راستا گفت: زلزله آبان ماه سال گذشته در استان کرمانشاه زمینه ساز نوزایی و برانگیختگی دوباره حس نوع دوستی و انسجام مردم در سراسر کشور بود، به طوری که مرزی ترین شهرها و روستاهای این منطقه از سیل کمکهای انسان دوستانه مردمی و حمایت های مستمر شخصیت ها و نهادهای دولتی بی نصیب نماند.

وی تأکید کرد؛ توجه دولتمردان در مرکز کشور به شهروندان مرزنشین و مناطق کمتر توسعه یافته ستودنی است، که این امر موجب ارتقای همبستگی مردم و دولت و دلگرمی مرزنشینان غیور می شود.

مختار برزگرفرد؛ ارسال بسته های اهدایی ریاست جمهوری را حاوی دو پیام مهم دانست، پیام نخست اینکه دولتمردان در همه شرایط، به فکر دانش آموزان در مرزی ترین مناطق این سرزمین هستند.

وی با اشاره به محتوای بسته های اهدایی، افزود؛ ارج نهادن به جایگاه و ارزش علم در هدایای ریاست جمهوری به دانش آموزان مناطق زلزله زده، پیام دیگر این بسته های آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش پاوه ابراز امیدواری کرد؛ دانش آموزان به عنوان آینده داران این سرزمین، تلاش برای کسب روز افزون علم و فضایل اخلاقی را سرلوحه فعالیت های روزمره خود قرار دهند.

گونا احمدی معاون فرماندار پاوه؛ از توجه ویژه ریاست جمهوری به مردم خسارت دیده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، به خصوص دانش آموزان این دیار قدردانی کرد و برای همه دانش آموزان در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

لازم به ذکر است این بسته های آموزشی شامل؛ لوازم التحریر و کتابهای مناسب کودکان و نوجوان می باشد که با هدف حمایت مادی و معنوی از دانش آموزان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اهدا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار