مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

نظام آموزش و پرورش یک نظام تربیتی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت : نظام آموزش و پرورش یک نظام تربیتی در تمامی زمینه ها می باشد.

کد مطلب: ۸۷۷۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نظام آموزش و پرورش یک نظام تربیتی است

محمدی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این همایش اظهار داشت : آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین که یکی از ساحت های این سند نهاد تعلیم و تربیت است می کوشد تا متولی تعلیم و تربیت در تمامی جامعه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تعامل بخشی جامعه اسلامی را برا مبنای یک نظام اسلامی دانست و گفت : آموزش و پرورش با مشارکت تمامی دستگاههای دولتی و غیر دولتی مخصوصا خانواده ها در تلاش است تا زمینه تربیت فرزندان این مرز و بوم را فراهم آورد.

وی افزود: نظام آموزش و پرورش یک نظام تربیتی بوده و از وظایف اصلی این نظام تربیتی، رساندن دانش آموزان به حیات طیبه که زندگی توام با آرامش و آسایش و داشتن عزت نفس بالا در تمامی زمینه ها می باشد.

محمدی طرح ( شهید بهنام محمدی ) را یک ارتباط معنوی برشمرد و بیان کرد : با اجرای طرح شهید بهنام محمدی که ارتباط بین خانه ، مدرسه ، مسجد می باشد می توان یک ارتباط معنوی بین این سه نهاد مقدس ترسیم کرد.

قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم اظهار داشت : یکی از نهادهای تربیتی در کشور آموزش و پرورش و بسیج بوده که با قرار گرفتن در کنار هم با استفاده از ظرفیت بالایی که دارند می توانند کارهای بزرگی در امر تربیت انجام دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد : آموزش و پرورش و بسیج در ارتقای سالم سازی رفتارهای اجتماعی نقش بسزایی دارند و می توانند مسیر تربیت را ساده تر کنند که برای انجام کارهای عملیاتی کارگروه های در بین این دو نهاد تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار