جلسه ستاد استانی پرسش مهر نوزدهم رییس جمهور در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد

تهران (پانا) - با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل و روسای ادارات معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، جلسه ستاد استانی پرسش مهر نوزدهم رییس جمهور در سالن شماره یک اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد

کد مطلب: ۸۷۷۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد استانی پرسش مهر نوزدهم رییس جمهور در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد

در این جلسه اعضای ستاد گزارشی از عملکرد استان در اجرای صحیح برنامه های تنظیم شده در مورد پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور ارائه دادند.

انعقاد قرار داد با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همکاری پیرامون آموزش مهارت های مختلف دانش آموزان دبیرستانی، ترویج فرهنگ مهارت آموزی در رشته های مختلف تحصیلی، و همچنین پیگیری و ثبت دقیق شرکت کنندگان در سامانه پرسش مهر نوزدهم از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود و در ادامه پیشنهاد شد که برای اهدای جوایز برگزیدگان نیز تلاش شود از آثار هنری دانش آموزان هنرمند استان که مهارتهای متعدد را فرا گرفته اند استفاده شود.

هر ساله در آغاز سال تحصیلی و در آیین بازگشایی مدارس رئیس جمهور با طرح سوالی از دانش آموزان سراسر کشور می خواهد نسبت به این پرسش پاسخ های خود را در قالب آثار هنری یا مکتوب و... ارائه کنند.

رئیس جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در پرسش مهر امسال از دانش‌آموزان خواست که بگویند تاکنون چه مهارت‌هایی آموخته اند و اینکه آموختن چه مهارت‌هایی برای زندگی‌شان مهم‌تر است.

رئیس‌جمهوری در تکمیل پرسش خود از دانش‌آموزان سراسر کشور سوال کرد: تاکنون چه کسی و کدام معلم به شما در کسب مهارت بیشتر کمک کرده و فکر می‌کنید چه مهارت‌هایی برای زندگی‌تان مهم تر است؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار