کودکان استثنایی به تماشای «دهکده هاپوخان» نشستند

تهران (پانا) - نمایش عروسکی «دهکده هاپوخان» به کارگردانی حسین عالم بخش میزبان کودکان استثنایی بود.

کد مطلب: ۸۷۷۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کودکان استثنایی به تماشای «دهکده هاپوخان» نشستند

به گزارش مشاور رسانه ای، در اجرای روز گذشته این نمایش، دانش آموزان استثنایی که دچار معلولیت جسمی و ذهنی هستند اما بطور فعال در جامعه مشارکت دارند، به تماشای نمایش عروسکی «دهکده هاپوخان» نشستند و از تماشای آن لذت بردند.

اجرای این اثر نمایشی، توسط گروه فرهنگی هنری حواریون و بر اساس نوشته مرحوم ناصر فروغ و بازنویسی حسین عالم‌بخش صورت گرفته است.

محمدرضا بهروز مجری برنامه رنگین کمان به عنوان بازیگر و محمد رحمانی، مرجان نامورآراد، رها یزدانی، روشنک حاجی‌زاده، راحله قبادی، علی جعفری، جواد میدانی، مسعود جلالی‌راد، سعید موسوی راضی، سجاد فسنقری به عنوان عروسک‌گردان و صداپیشه در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

برخی از عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان محمد رحمانی، ساخت موسیقی معین جواهری، طراح عروسک اکرم صانعی، طراح صحنه شیدا درخواستی، روابط عمومی اعظم توکلی زاده، مشاور رسانه ای رامین سفری، مشاور تبلیغات و فضای مجازی عباس کرمی، مسئول هماهنگی و برنامه ریزی حسین بنیاد و مسئول پشتیبانی علیرضا یافتیان.

نمایش عروسکی «دهکده هاپوخان» با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به مدت 30 روز تا آخر آذر ماه، در 2 نوبت صبح و شب در سالن فرهنگسرای گلستان اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار