فرصت های ویژه سرمایه گذاری در نمایشگاه گردشگری پارس

شیراز (پانا) - معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: نمایشگاه گردشگری پارس یک فرصت مغتنم برای تشویق سرمایه گذارانی است که می خواهند در حوزه گردشگری سرمایه گذاری نمایند.

کد مطلب: ۸۷۷۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فرصت های ویژه  سرمایه گذاری در نمایشگاه گردشگری پارس

محمد ابراهیم فروزانی با بیان این که باید با برگزاری فنی و از بعد تخصصی حرفه ای این نمایشگاه زمینه جلب سرمایه گذاران را فراهم نماییم، بر اهمیت برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس به عنوان یک رویداد بین المللی و با اهمیت که می تواند توسعه صنعت گردشگری استان فارس را تسریع کند تاکید کرد.

وی افزود: این نمایشگاه که سال گذشته برای اولین بار در دولت تدبیر و امید برگزار شد، اعتبار گردشگری کشور و استان محسوب می شود؛ چرا که در سال گذشته به عنوان نمایشگاه برتر کشور معرفی شد.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته در هماهنگی برگزاری نمایشگاه گردشگری و این اصل که برای تبدیل شدن به استان گردشگری باید رویداد هایی با ظرافت های خاص با رویکرد های اقتصادی و فرهنگی برگزار کرد، افزود: باید فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را به بهترین کیفیت برای نمایشگاه امسال مهیا کنیم.

فروزانی به دست اندر کاران نمایشگاه گردشگری پارس تاکید کرد که این نمایشگاه بایستی با بالاترین کیفیت ممکن و در شان فارس به عنوان قطب گردشگری ایران و شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در کشور بدون هر گونه حاشیه ای برگزار شود.

وی با بیان این که در برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس از رهنمودهای بزرگان استان فارس بهره خواهیم برد، ادامه داد: استان فارس قطب گردشگری کشور محسوب می شود و باید تلاش کنیم از این فرصت و ظرفیت بالا برای بهره مندی هر چه بیشتر اقتصادی استان استفاده کنیم.

نمایشگاه گردشگری پارس از 21 الی 24 آذرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار