با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ؛

علی اصغر طاهرخانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان منصوب شد

قزوین (پانا) - طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان، علی اصغر طاهرخانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان منصوب و از زحمات و تلاش های دکتر رضارحمانی مدیر سابق قدردانی شد.

کد مطلب: ۸۷۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
علی اصغر طاهرخانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان منصوب شد

در حکم رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خطاب به طاهرخانی آمده است :

بااحترام ، نظر به تعهد ، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی ، به موجب این حکم به مدت چهار سال به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان (12296) پست سازمانی شماره216 - 4 - 301 منصوب می شوید

بدون تردید مهمترین عامل در کسب موفّقیت و دستیابی به اهداف آموزش و پرورش ، وابسته به توانائی ها و ویژگی‌های انسان‌هایی است که به ایفای نقش می‌پردازند. بدیهی است رشد و شکوفایی استعدادها ، بروز خلاقیت ، بالندگی و توانمندی های بشری مرهون تهذیب نفس ، تربیت دینی، پرورش روحی و جسمی توأم با آموزش نظری و عملی بوده که دستیابی به آن با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و هدفمند و ایجاد زمینه های لازم برای رشد و ارتقاء معلمین ، مربیان و دانش آموزان عزیز در عرصه های مختلف تعلیم و تربیت و جلب مشارکت همه ی دست اندرکاران امور آموزشی و پرورشی میسر خواهد گشت. .

با توجه به جایگاه رفیع این مسؤولیت ، امید است با استعانت از درگاه خداوند قادر متعال و در ظلِّ توجهات حضرت ولی عصر (عج ) و با عنایت به آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره ) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای سیاست های دولت محترم تدبیر و امید ،‌ با درایت و بهره گیری از تخصص و تجارب ارزشمند خود ، وتعامل مؤثر و اثر بخش با امام جمعه ، فرماندار و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و سایرصاحب نظران در جهت حاکمیت اخلاق اسلامی ، روابط انسانی ، جلب مشارکت اولیا ، خیرین گرامی ، نهادها ، ادارات ، شهرداری و ارگان های مردم نهاد ، خصوصاً ظرفیت عظیم و بالقوه آموزش و پرورش برای اداره شایسته و در خور شأن عزیزان محترم فرهنگی ، دانش آموزان و مردم فهیم و همیشه در صحنه و ولایت مدار حوزه تحت مدیریت خود ، برای افزایش خدمات آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی ، رفاهی ، تسهیل اموراداری ، بهره وری ،صرفه جویی ، نوآوری و پشتیبانی جدی واحدهای آموزشی و تحقق برنامه های هشت گانه این اداره کل و تقویت استقلال و مصالح آموزش وپرورش اهتمام لازم معمول و در انجام نیکوی وظایف محوله و مسؤولیت خطیری که عهده دار هستید موفق و مؤید باشید. انشاء ا ...

در سوابق و کارنامه کاری علی اصغر طاهرخانی معلم ابتدایی، مدیر آموزگار، سرپرست مدارس شبانه روزی، مشاور مدارس، دبیر متوسطه اول و دوم، مدیر دروس، معاون و مدیر مدارس، 4 سال معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تاکستان و ۳ ماه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تاکستان به چشم می خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار