دفتر معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خبر داد:

توزیع بسته های کمک آموزشی بنیاد علوی بین مدارس متوسطه نظری مناطق محروم استان زنجان

زنجان(پانا)- دفتر معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان از توزیع بسته های کمک آموزشی بنیاد علوی با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و با اعتباری بالغ بر 4میلیارد و هشتصد میلیون ریال بین مدارس متوسطه نظری مناطق محروم استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۷۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته های کمک آموزشی بنیاد علوی  بین مدارس متوسطه نظری مناطق محروم استان زنجان

بسته های کمک آموزشی بنیاد علوی با هدف ارتقای کیفیت آموزشی، افزایش قبولی و آمادگی برای امتحانات پایانی و قبولی در رشته های مطلوب دانشگاهی دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ، بین دبیرستان های متوسطه نظری 10منطقه محروم استان توزیع شد.

کتاب های کمک آموزشی بنیاد علوی با همکاری موسسات معتبر علمی تهیه و در سال تحصیلی جاری به تعداد یک هزار هفتصد و پنجاه بسته (پک) و با 13 هزار هشتصد جلد کتاب بین 70 دبیرستان متوسطه نظری مناطق سلطانیه،خدابنده،سجاسرود،بزینه رود،افشار،طارم،ایجرود،زنجانرود، انگوران و ماهنشان توزیع شد.

بسته های کمک آموزشی مذکور با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون ریال و با توجه به تعداد دانش آموزان هرمنطقه و به ازای هر 5 دانش آموز یک بسته به مدارس اهدا گردید.

لازم به ذکر است کلیه دانش آموزان متوسطه نظری 10 منطقه محروم و کمتر توسعه یافته استان مشمول استفاده از خدمات بنیاد علوی بوده و تعداد آن ها حدود 6 هزار و دویست نفر می باشد.

گفتنی است، علاوه بر توزیع کتاب های کمک آموزشی، خدمات دیگری شامل برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی،برگزاری دوره های مهارت آموزی ویژه دانش آموزان مدارس شبانه روزی ،نصب نرم افزار های آزمون ساز و آزمون یار و توزیع مجلات دانشمند نیز در این راستا ارائه می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار