برگزاری فرآیند مصاحبه معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز و تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان از برگزاری فرآیند مصاحبه معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز و تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی آزمون سراسری 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۷۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری فرآیند مصاحبه معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز و تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی

بهزاد باقرزاده، با اعلام این خبر اظهار داشت: مصاحبه معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز و تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی سراسری 97 در روزهای 19 و20 و 21 آذرماه سال جاری در مراکز پردیس شهید رجایی و علامه طباطبایی در حال برگزاری است.

این مقام مسئول تعداد معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز آذربایجان غربی را 72 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 14 نفر زن و 58 نفر مرد می باشد.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که در مراحل مصاحبه و امتیازات علمی موفق شوند در رشته های آموزش تربیت بدنی مشغول به تحصیل شده و در آینده نزدیک به عنوان مربی تربیت بدنی در مدارس مشغول به خدمت خواهند گردید.

باقرزاده گفت: تعداد کل معرفی شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی نیز 547 نفر می باشد که از این تعداد 312 نفر زن و 235 نفر مرد می باشد.

وی بیان کرد: از 547 نفر معرفی شده، 224 نفر مصاحبه شده و صرفا فرم پذیرش را تکمیل و ارائه خواهند داد و 323 نفر بدون مصاحبه بوده که باید پس از از تکمیل مدارک به مصاحبه معرفی شوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار