دهمین نمایشگاه گردشگری پارس با رویکرد گردشگری سلامت

شیراز (پانا) - دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به مدت ۴ روز از امروز چهارشنبه ۲۱ الی ۲۴ آذرماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز کار خود را آغاز می کند.

کد مطلب: ۸۷۷۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دهمین  نمایشگاه گردشگری پارس با رویکرد گردشگری سلامت

استان فارس در بحث توریست سلامت دارای رتبه برتر است و ۲۳ بیمارستان بزرگ کشور در این دوره از نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز حضور دارند و گردشگری سلامت یکی از اولویت های اصلی گردشگری استان به شمار می آید و عوامل تاثیر گذار بر توسعه این حوزه گردشگری از جمله خدمات بیمارستانهای دولتی و خصوصی ، دفاتر خدمات مسافرتی فعال در این زمینه و خطوط هوایی در دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به نمایش گذاشته می شود.

به گفته ی امید حقیقت مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در گردشگری سلامت ، استان فارس در بحث توریست سلامت دارای رتبه برتر است و هر گردشگری سلامت تا ۵ هزار دلار ارز به همراه خود وارد کشور می کند و در این نمایشگاه برای اولین بار وزارت بهداشت در کنار بخش گردشگری قرار گرفته است.

گردشگری مذهبی یکی دیگر از اولویت های این نمایشگاه است و در کنار آن گردشگری تاریخی و فرهنگی نیز مد نظر قرار گرفته است.استان فارس با دارا بودن بیش از هزار و 400 بقعه متبرکه ظرفیت زیادی برای گردشگری در این حوزه را داراست و غرفه‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تاثیر زیادی بر ورود گردشگر به این استان دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس از حضور۳۰ نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه نمایندگان استان در این دوره از نمایشگاه خبر داده است، به گفته ی وی همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه پارس ، ۴ نشست علمی و تخصصی، ۳ تور گردشگری با مضامین و اهداف متنوع در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز و نشستهای سالیانه روسای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور، روسای جامعه هتلداران کشور و روسای انجمن صنفی راهنمایان کشور برگزار می شود.

مصیب امیری با اعلام استقبال آژانس های گردشگری ۶ کشور ترکیه، سنگاپور، امارات، عمان، اندونزی و هند از اولویت تقویت سرمایه گذاری در بخش گردشگری کشور و حضور فعال ادارات کل میراث فرهنگی سایراستانها نیز در این نمایشگاه خبر داد.

دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به مدت ۴ روز از امروز چهارشنبه ۲۱ الی ۲۴ آذرماه، ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز ، پذیرای علاقمندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار