حمید شاه منصوری:

شورای دانش آموزی به عنوان یک رکن اساسی نقش به سزایی در امور پرورشی و آموزش مدارس برعهده دارد

تهران (پانا) - مدیر منطقه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: شورای دانش آموزی به عنوان یک رکن اساسی نقش به سزایی در امور پرورشی و آموزش مدارس برعهده دارد و در واقع فرایند انتخاب دانش آموزان در شوراهای دانش اموزی به منظور آماده سازی شما عزیزان در مدیریت بخش های مختلف کشور صورت می گیرد.

کد مطلب: ۸۷۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش آموزی به عنوان یک رکن اساسی نقش به سزایی در امور پرورشی و آموزش مدارس برعهده دارد

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12تهران، اولین جلسه منتخبین روسای شورای دانش آموزی منطقه 12 با حضور رییس ، معاون پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناس شورای دانش آموزی و منتخبین روسای شورای دانش آموزی منطقه در سالن شورای اداره برگزار شد.

حمید شاه منصوری مدیر منطقه در این جلسه بیان داشت: شورای دانش آموزی به عنوان یک رکن اساسی نقش به سزایی در امور پرورشی و آموزش مدارس برعهده دارد و در واقع فرایند انتخاب دانش آموزان در شوراهای دانش اموزی به منظور آماده سازی شما عزیزان در مدیریت بخش های مختلف کشور صورت می گیرد.

مدیر منطقه افزود: شورای دانش آموزی کمک کننده به مدیر مدرسه در رفع مشکلات است. انتقال مشکلات مدرسه و دانش آموزان به مدیر واحد آموزشی و پیشنهاد برای رفع مشکلات از عملکردهای شورای دانش آموزی است و درحقیت شورای دانش آموزی رکنی از ارکان مدرسه و نهادی صنفی که اعضای آن طی انتخابات آزاد و به منظور زمینه سازی رشد مهارت های فردی، اجتماعی و توسعه مشارکت دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی و تعامل بین مدرسه ودانش آموزان انتخاب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار