مدرسه 9 کلاسه مشارکتی حضرت سکینه (س) شهرستان کوهدشت افتتاح شد

خرم آباد ( پانا ) - آیین افتتاح مدرسه 9 کلاسه مشارکتی حضرت سکینه (س) با مشارکت خیرمدرسه ساز دکتر نمک فروش انجام شد.

کد مطلب: ۸۷۷۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه 9 کلاسه مشارکتی حضرت سکینه (س) شهرستان کوهدشت افتتاح شد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آیین افتتاح این آموزشگاه با اشاره به اینکه ساخت این مدرسه ازدیماه سال 93 آغاز شده است گفت : احداث مدرسه خیرساز 9 کلاسه حضرت سکینه (ع) با مشارکت اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس در زمینی به مساحت 1453 مترمربع و با زیربنای 1475 متر در سه طبقه با سازه بتنی و با محوطه 950 متر مربع و حصار کشی 456 متر مربع و با هزینه 23000 میلیون ریال که مبلغ 2600میلیون ریال آن توسط دکتر نمک فروش خیر مدرسه ساز فراهم شده است ، انجام گرفته است .

رضا زینی وند مقدم افزود: با افتتاح این مدرسه تمامی مدارس متوسطه دور دوم شهرستان کوهدشت بصورت تک شیفت به فعالیت آموزشی خود ادامه خواهند داد .

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در کشور از اقدام ارزشمند خیرین مدرسه ساز تقدیر و تشکر کرد و گفت :هیچ کار خیری بهتر و برتر از مدرسه سازی نیست زیرا به واسطه ساخت مدرسه جامعه ساخته خواهد شد .
وی با اشاره به سند تحول بنیادین و ضرورت تمهید مقدمات ، ملزومات و زمینه سازی برای حضور 50 درصد دانش آموزان در مدارس فنی و حرفه ای در افق تعیین شده بر ضرورت ورود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در این خصوص و تهیه زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان تاکید کرد .

زینی وند مقدم تصریح کرد :سرمایه گذاری در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه پیش نیاز هرگونه سرمایه گذاری و بستر توسعه است .

ملکشاهی نماینده محترم مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی ، در این آیین گفت: آموزش به عنوان مهم ترین نیاز پایه هر جامعه است و امروز کارشناسان مختلف بر این باورند که اصلی ترین موئلفه دانش است و آنچه موجب اقتدار میشود، قدرت نظامی ، سیاسی و اقتصادی نیست بلکه کسب دانش است که متعاقب آن سایر موئلفه های دیگر بدست خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار