مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

حضور دانش آموزان در تشکل های سازمان دانش آموزی دوری ازآسیب های اجتماعی رادر بردارد

اسلامشهر (پانا) - کارگاه آموزشی یک روزه دانش آموزان منتخب تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران در کانون شهید مطهری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۷۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموزان در تشکل های سازمان دانش آموزی دوری ازآسیب های اجتماعی رادر بردارد

ابوالحسن قلیزاده در حاشیه این برنامه و در گفت وگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهارداشت:دربخش آموزش تشکیلات پیشتازان شهرستانها ازافزایش آماری خوب برخوردار هستیم ودر سال تحصیلی جدید نیز نسبت به آموزش مربیان جدیدالورود و با همکاری مدرسین استانی و ارائه نرم افزارهای آموزشی اقدام نمودیم.

وی در ادامه افزود:در بخش دانش آموزی نیز دوره های آموزشی یک روزه را در حال برگزاری داریم ودر حرکتی جدید نیز از هر منطقه گروه های تشکیلات ویژه پیشتازان دختر و پسر و برای هر گروه هفده نفرودر مجموع حدود هفتصد و چهارده نفر را در پنج قطب ناحیه یک شهرری، پاکدشت، ناحیه یک بهارستان، شهریار و دماوند آموزش خواهیم داد تا در مناسبت های خاص بتوان از آنها استفاده کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به آمار ثبت نام مربیان و دانش آموزان تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در سانانه جذب نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون در این سامانه 11 هزار و 500 مربی و 35 هزار دانش آموز ثبت نام کردند و لیکن تا سهمیه 93 هزار نفری تعیین شده فاصله داریم.

وی تاکید کرد:در هفته اول اردیبهشت هر سال ارزیابان سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از فعالیت های تشکیلات پیشتازان مناطق بیست و یک گانه بازدید و مناطق برتر نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

قلیزاده حضور در تشکیلات سازمان دانش آموزان را فعالیتی گروهی برشمرد که ارتباط موثر بادیگران، بالا بردن قدرت تحمل در برابر نظرات مخالف، تجربه سبک زندگی در گروه های احتماعی و دوری از آسیب های اجتماعی رادر بر دارد.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار