گردهمایی معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش ابتدایی استان کردستان برگزارشد

سنندج(پانا)-باحضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و به منظور تبیین و تشریح برنامه های حوزه ابتدایی گردهمایی معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش ابتدایی استان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۷۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش ابتدایی استان کردستان  برگزارشد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، معاون آموزش ابتدایی، روسای ادارات دوره اول و دوم ابتدایی و گروه های آموزشی، کارشناس مسئولان و کارشناسان ابتدایی اداره کل گردهمایی معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش ابتدایی شهرستان ها و مناطق استان در سالن اجتماعات اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

در این نشست قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دوره ابتدایی در نظام آموزش عمومی از اولویت و اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه در این دوره نگرش دانش آموزان نسبت به زندگی و مسائل فردی، اجتماعی، فرهنگی تغییر یافته و شخصیت کودکان در این مقطع تحصیلی شکل می گیرد.

وی کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و تربیتی و توانمندسازی نیروی انسانی را دو مقوله بسیار مهم در حوزه ابتدایی دانست و از مسئولین آموزش ابتدایی استان خواست با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود شهرستان، توانمند سازی نیروی انسانی را جزو برنامه های اولویت دار خود قرار دهند.

صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در ابتدای این نشست تبیین و تشریح سیاست ها، برنامه ها و طرح ها و اولویت دار حوزه آموزش ابتدایی، تبادل تجربه، پاسخگویی به ابهامات و مشکلات اجرایی را از اهم اهداف این نشست عنوان کرد.

وی در ادامه به ارائه گزارش اقدامات انجام شده حوزه ابتدایی استان پرداخت و گفت: معاونت آموزش ابتدایی استان بر اساس سیاست های ابلاغی با شعار « مهارت آموزی، رقابت زدایی و بازی و نشاط» در سال تحصیلی جاری فعالیت های خود را برای 155 هزار دانش آموز ابتدایی و 23 هزار نوآموز پیش دبستان آغاز کرد.

شایان ذکر است در ادامه این برنامه از شهرستان ها و مناطق برتر استان در حوزه آموزش ابتدایی در طول یک سال گذشته با حضور مدیرکل آموزش و پروش کردستان و با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار