مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش:

زنجان ظرفیت خوبی در توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش دارد

زنجان(پانا)- مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت : مدارس غیردولتی نماد مشارکت مردم در آموزش و پرورش هستند .

کد مطلب: ۸۷۷۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
زنجان ظرفیت خوبی در توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش دارد

محمد محسن بیگی در دیدار رئیس ، کارشناس مسئول و کارشناس مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی استان،اظهار کرد: ظرفیت و امکانات دولت برای اداره مدارس محدود است و باید از ظرفیت و توان مردم برای اداره آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی تأکیدکرد: مدارس غیردولتی نماد مشارکت مردم در آموزش و پرورش هستند ضمن اینکه معتقدیم باید نگاه حاکمیتی و هدایتی آموزش و پرورش در این مدارس حفظ شود.

محسن‌بیگی تاکیدکرد: مدارس غیردولتی باید در راستای مطالب حقوق مردم و ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش حرکت کنند و این مدارس باید با جدیت مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، افزود: تربیت دانش آموزان در طراز جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه آموزش و پرورش است و باید به بعد تربیتی و پرورشی مدارس غیردولتی توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های استان زنجان در حوزه آموزش و پرورش گفت : مردم زنجان مردم فرهنگ دوست، پرتلاش و مشارکت جو هستند و این استان ظرفیت بالایی در توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش دارد و باید از این ظرفیت مهم در افزایش کمی و کیفی مدارس غیردولتی استفاده کرد.

در ادامه این نشست تخصصی مسایل ، مشکلات و چالش های پیش روی مدارس و مراکز غیردولتی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار