مدیر اداره آموزش‌و پرورش اسلامشهرخبرداد: اجرای سه پروژه واحد آموزشی خیر‌ساز در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم افتتاح مدرسه خیرساز مهدی موعود (عج) و تجلیل از مهدی مانی خیر مدرسه‌ساز با حضور مسئولین استانی و اسلامشهر در شهرک قائمیه (عج) منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۷۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر اداره آموزش‌و پرورش اسلامشهرخبرداد: اجرای سه پروژه واحد آموزشی خیر‌ساز در اسلامشهر

حسینعلی بنار، مدیر اداره آموزش‌و پرورش اسلامشهردرسخنانی اظهار داشت:با مساعدت و نگاه بلندخیرین درشهرک قائمیه منطقه که مابا مشکل تحصیلی دانش‌آموزان مواجه بودیم، خوشبختانه مشکل مرتفع شد.

وی در ادامه افزود:در سال آینده نوبت دوم این مدرسه دانش‌آموزان بیشتری جذب خواهند کرد تا بتوانیم تراکم دانش‌آموزان مدارس دیگر را کاهش دهیم و دانش‌آموزان بتوانند به‌راحتی آموزش ببینندو معلمان هم بتوانند در کیفیت کاراشان بیشتر دقت کنند.

بنار تصریح کرد: تجهیزات مدرسه با مساعدت اداره کل نوسازی مدارس انجام‌شده و یکی از مدارس بسیار خوب با استاندارد و ایمنی بالا می باشد که در این منطقه ساخته‌شده است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش اسلامشهر به سایر پروژه‌های خیرساز شهرستان اشاره کردو گفت:یک پروژه شهرک ساز دیگر در حال اجرا در شهرک واوان است وخیردیگری به نام کریمی زند درحال احداث هستند ودو پروژه هم از طریق ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دست ساخت است که برای مهرماه سال آینده امکان استفاده از آن وجود دارد وامیدواریم که سه پروژه خیرساز به همراه پروژه شهرک واوان را در مهر سال آینده داشته باشیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار