معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

ارتقای بهره‌وری کشتارگاه‌های صنعتی استان اردبیل پیگیری می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ارتقای بهره‌وری کشتارگاه‌های صنعتی را در ستاد تنظیم بازار مطرح و مشکلات آن را بررسی می‌کنیم و در حد امکان در قالب تسهیلات و کمک‌های فنی برای بالا بردن راندمان آن تلاش می‌کنیم.

کد مطلب: ۸۷۷۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای بهره‌وری کشتارگاه‌های صنعتی استان اردبیل پیگیری می‌شود

بهروز ندایی در جلسه بررسی مشکلات کشتارگاه صنعتی اردبیل اظهار داشت: اولویت اصلی در کشتار هر گونه دام و طیور در سطح استان، رعایت بهداشت و حفظ سلامتی شهروندان است که نباید تحت‌الشعاع مسائل دیگر قرار گیرد .

وی تصریح کرد: متاسفانه این کشتارگاه، هم اکنون با ظرفیت بسیار پایینی فعالیت می‌کند و این امر ناشی از وجود برخی موانع و مشکلات است که باید با طرح‌ها و ایده‌های جدید رفع شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت آمار و اطلاعات در این حوزه افزود: باید آمار کشتارهای روزانه در تمامی شهرستان‌های استان احصا و ارائه شود تا میزان دقیق کشتارهای خارج از کشتارگاه مشخص شده و بر مبنای آن اقدامات ثانویه انجام شود .

ندایی گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، انتقال دام زنده از استان اردبیل به سایر استان‌های کشور است که در صورت غیرمتعارف بودن، باید با همکاری دستگاه‌های مرتبط مدیریت شود تا کشتار در داخل استان انجام شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به مسائل اقتصادی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت، باید بخش خصوصی خود با ایجاد یک فضای رقابتی و تبلیغات مناسب، برای جلب نظر مردم برنامه‌ریزی کرده و رونق را به این کشتارگاه‌های صنعتی بازگردانند .

ندایی گفت: ارتقای بهره‌وری کشتارگاه‌های صنعتی را در ستاد تنظیم بازار مطرح و مشکلات آن را بررسی خواهیم کرد و در حد امکان در قالب تسهیلات و کمک‌های فنی، برای بالا بردن راندمان آن تلاش می‌کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار