مصدومیت شدید کارگر جوان با سقوط به چاهک آسانسور در ارومیه

ارومیه(پانا)-رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از مصدومیت شدید کارگر جوان با سقوط به چاهک آسانسور در این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۷۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مصدومیت شدید کارگر جوان با سقوط به چاهک آسانسور در ارومیه

ابراهیم شاد قوشچی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک کارگر به اعماق چاهک آسانسور، بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه ۵ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه، راس ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه خود را به خیابان امام رضا ۲ رساندند.

وی ادامه داد:به گفته سجاد هاشمی افسر شیفت حاضر در محل، این حادثه در یک واحد مسکونی اتفاق افتاد و یک کارگر جوان در هنگام کار در آپارتمان نیمه کاره به ناگهان از طبقه پنجم به طبقه همکف سقوط کرده است.

شاد قوشچی افزود:آتش نشانان بی درنگ با ایمن سازی محیط و با بکارگیری تجهیزات مخصوص، خود را به کارگر ۲۸ ساله رساندند و وی را با استفاده از برانکارد مخصوص به خارج از چاهک آسانسور انتقال دادند.

شاد قوشچی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: با توجه به مصدومیت کارگر جوان از ناحیه پا، کمر، دست و صورت، آتش نشانان وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار