پاکبان پاکدست اصفهانی چک 150 میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند

اصفهان (پانا) - پاکبان پاکدست اصفهانی چک 150 میلیون تومانی را که حین کار پیدا کرده بود، به صاحبش بازگرداند.

کد مطلب: ۸۷۷۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پاکبان پاکدست اصفهانی چک 150 میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند

ابوالفضل‌ شریف پور، یکی از پاکبانان شهر اصفهان بعد از اینکه یک چک 150 میلیون تومانی را حین کار پیدا کرد، با تلاش همکاران خود آن را به صاحبش بازگرداند.

او ۵ سال است که پاکبانی می کند و به گفته خودش از ساعت ٢٢ شب تا 6 صبح سرکار است.

این پاکبان در مورد این ماجرا می گوید: یک شب ساعت ١١ شب در خیابان شیخ مفید مشغول نظافت بودم که چک را در بلوار پیدا کردم. همان لحظه با مسئولم تماس گرفتم و داستان را تعریف کردم.

وی ادامه می دهد: صاحب چک از گم شدن چک خبری نداشت، حتی دو امضا هم پشت چک بود اما جز پول حلال چیزی سر سفره خانواده ام نبرده ام و به همین خاطر، چک را تحویل صاحبش دادم.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان در این خصوص با بیان اینکه در حوزه معاونت خدمات شهری اخلاق و وجدان حاکم است و نیروهای پاک دست در این سازمان زیاد داریم، گفت: این افراد وظیفه سختی بر عهده دارند و در سرما و گرما و در ساعات مختلف از شبانه روز در حال فعالیت هستند.

حسین امیری ادامه داد: این پاکبان علی رغم همه مشکلاتی که دارد، زمانی که چک را پیدا کرد آن را به صاحبش بازگرداند و حاضر نشد لقمه حرام به زندگی خود وارد کند.

وی بیان داشت: در حوزه خدمات شهری چهار هزار و 500 کارگر در اصفهان، در حال فعالیت هستند که نیروهای متعهدی مانند آقای شریف پور بین آن ها کم نیستند.

معاون شهردار اصفهان در مراسمی از ابوالفضل شریف پور تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار