با حضور نماینده ولی فقیه و مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین؛

نماز جماعت و گفتمان دینی در طرح کاروان نمازبرگزار شد

قزوین (پانا) - طرح کاروان نماز با حضور نماینده ولی فقیه و مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مسئولین در هنرستان شهیدان اخوان عظیمیان ناحیه دو برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نماز جماعت و گفتمان دینی در طرح کاروان نمازبرگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین: طرح کاروان نماز در راستای حضور مسئولین استانی و شهرستانی در نماز جماعت مدارس حضور یافته و به منظور توسعه و گسترش برنامه های نماز، قرآن و عترت در مدارس اجرا می گردد.

در سال تحصیلی جدید طرح کاروان نماز در مدارس استان آغاز به کار کرده است که کاروان سوم ظهر روز شنبه 17 آذر 97 در نمازخانه هنرستان کاردانش عظیمیان ناحیه دو قزوین حضور یافتند .

این مراسم با حضور آیت الله عابدینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان به همراه رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش ،حجت الاسلام انصاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش قزوین، بنایی رئیس اداره قرآن،عترت و نماز، رسولی مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو قزوین، حجت الاسلام خسروی معاونت پرورشی ناحیه دو قزوین و جمعی از کارشناسان و مسئولین و با شرکت مدیر ، معاونین ، معلمان و دانش آموزان هنرستان برگزار شد.

در این مراسم بعد از اقامه نماز به امامت آیت الله عابدینی ، دانش آموزان سوالات و شبهاتی را در زمینه دینی و اعتقادی مطرح نمودند و امام جمعه استان به سوالات آنها پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار