معاون وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی گیلان بازدید کرد

رشت(پانا)-علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مراکز بهداشتی استان گیلان بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۷۷۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی گیلان بازدید کرد

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه دوشنبه از مراکز بهداشت شماره 13 رشت، مرکز بهداشت رشتیان و علی آباد رشت بازدید کرد و از نزدیک در روند فعالیت های این مراکز قرار گرفت.
رئیسی صبح امروز (سه شنبه) نیز از مرکز خدمات جامع سلامت مرجقل، ضیابر و کلینیک تخصصی در شهرستان صومعه سرا بازدید کرد و خانه بهداشت شهرستان سیاهکل نیز توسط او افتتاح شد.
معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شماره 13 رشت، بهبود فضای فیزیکی این مرکز را با توجه به فرسوده بودن زیر ساخت های آن، مورد تاکید قرار داد.
امروز (سه شنبه) نیز نشستی با حضور معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رئیس، معاونان و مسئولان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان برگزار می شود.
بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر 194 مرکز بهداشتی، 969 خانه بهداشت و 42 پایگاه بهداشتی شهری و روستایی در استان گیلان فعال است.
گیلان دارای 36 بیمارستان دولتی و خصوصی، یک هزار و 450 پزشک عمومی، 900 متخصص در رشته های مختلف و 500 دندانپزشک است، شش هزار و 158 کادر پرستاری در بیمارستان های دولتی و خصوصی گیلان مشغول به کار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار