باید در استیفای حقوق آموزش و پرورش جدیت داشته باشیم

رشت(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: بخش حقوقی در زمینه مستند سازی املاک، شناسایی و اجاره یا فروش و صول عوارض از شهرداری ها مأموریت های مهمی برعهده دارد.

کد مطلب: ۸۷۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
باید در استیفای حقوق آموزش و پرورش جدیت داشته باشیم

به گزارش پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در جلسه هم اندیشی کارشناسان حقوقی ادارات آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت صیانت از دارایی های آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ما از نظر سازمانی و شرعی به حفظ و حراست از اموال دولتی متعهد هستیم و باز پس گیری برخی املاک آموزشی از دیگر سازمانها حائز اهمیت دارد. وی گستره فعالیت های واحد حقوقی آموزش و پرورش را از ویژگی های این بخش برشمرد و خاطرنشان کرد: مستند سازی املاک، وصول عوارض 5 درصد از شهرداری ها، شناسایی و استفاده بهینه از دارایی ها، حمایت حقوقی از همکاران فرهنگی، بررسی مسائل مالی و بیمه ای، نظارت بر مجوز مدارس غیر دولتی و استمرار آن فقط برخی از شرح وظایف اداره حقوقی آموزش و پرورش استان گیلان است.

مدیر کل آموزش و پروش استان گیلان در زمینه حساسیت انتخاب کارشناسان حقوقی یادآور شد: داشتن تحصیلات و تجربه مرتبط و سعه صدر بالا از ویژگی های مهم کارشناسان حقوقی است. جهان آرای در پایان گفت: اساس کار آموزش و پرورش قانون گرایی است و درباره به کارگیری بازنشستگان بر اساس مرّ قانون عمل می شود.

مهران حاجب رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضائی آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این نشست بر ضرورت همکاری کارشناسان ادارات و هماهنگی با اداره کل در انجام امور حقوقی تأکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار