کتایون ریاحی در تهران کلینیک رادیو تهران

تهران (پانا) - کتایون ریاحی بازیگر سینما،تلویزیون، مدیرعامل و بنیانگذار بنیاد نیکوکاری کمک امروز مهمان برنامه «تهران کلینیک» از رادیو تهران است.

کد مطلب: ۸۷۷۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کتایون ریاحی در تهران کلینیک رادیو تهران

مریم آصفی تهیه کننده برنامه گفت: برنامه «تهران کلینیک» در زمینه های مختلف پزشکی و سلامت و روانشناسی با هدف آگاهی بخشی به مخاطبان در حوزه سلامت تهیه و پخش می شود. امروز با کتایون ریاحی مدیرعامل بنیاد خیریه کمک گفت وگو می شود. بنیاد نیکوکاری کمک در اسفند ماه سال 91 توسط کتایون ریاحی و با کمک سازمان بهزیستی در جزیره کیش افتتاح شد، فعالیت پایه و اصلی این بنیاد کمک به کودکان ناشنوا و نیازمند جراحی کاشت حلزون است.

وی ادامه داد: برنامه امروز تهران کلینیک از رادیو تهران هم با موضوع بررسی جراحی کاشت حلزون در گفت و گو با کتایون ریاحی و یک متخصص گوش و حلق و بینی روی آنتن می رود.

به گفته این تهیه کننده، برنامه متشکل از آیتم های مختلف پزشکی است که هر روز حداقل ٥ الی ٦ آیتم در آن پخش شود. آیتم های برنامه تهران کلینیک شامل ، آیتم کارشناسی (پوست و مو، روانشناسی، مهارت های فرزندپروری، چاقی و لاغری و زیبایی، بهداشت فردی، بیماری های تابو مثل ایدز و...) است که در این زمینه ها به مدت ٢ الی ٣ دقیقه در هر برنامه صحبت می شود.

علاوه بر این؛ بخش ها که با قالب های مختلفی از جمله گزارش ، طنز ، روایی، گزارش خبری و ... روی آنتن می روند.

آصفی افزود: به دلیل اینکه برنامه ریتمِ بالایی دارد و از طرفی هم مخاطب در حال حاضر بیشتر به سمت برنامه هایی به این سبک یعنی به دست آوردن اطلاعات در زمان کوتاه می رود، از طرفی دیگر چون رادیو رسانه ای است که در همه جا استفاده می شود و مثلا ممکن است یک مسافر در تاکسی یک ایتم را بشنود و تاثیر موردنظر یا اطلاعات موردنظر را به دست آورد، آیتم های این برنامه کوتاه طراحی شده است.

برنامه تهران کلینیک هر روز جز جمعه ها از ساعت 10 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار