رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان در ناحیه یک زنجان:

رتبه‌بندی مدارس شاهد و ایثارگران استان با ارزیابی فرآیندی انجام می‌شود

زنجان (پانا) - حسین میرزایی، رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان زنجان در جمع مدیران مدارس شاهد ناحیه یک گفت: رتبه‌بندی مدارس شاهد و ایثارگران با استفاده از ارزیابی فرآیندی صورت انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۷۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌بندی مدارس شاهد و ایثارگران استان با ارزیابی فرآیندی انجام می‌شود

هشتمین جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگران این ناحیه با حضور حسین میرزایی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل، حمید حاتمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، صائب کیا رئیس بنیاد شهید شهرستان زنجان و مدیران مدارس شاهد در محل سالن اجتماعات آموزشگاه شاهد خوشنام، برگزار شد.

حسین میرزایی در این جلسه از رتبه بندی مدارس شاهد و ایثارگران خبر داد و گفت: در طی بازدیدهای صورت گرفته در طول سال و بر اساس امتیازاتی که به صورت فرآیندی توسط تیم های ارزیاب به مدارس شاهد داده می شود، رتبه هر آموزشگاه در پایان سال مشخص خواهد شد.

وی آموزش نیروی انسانی را یکی از مؤلفه های مهم ارتقای سطح مدارس شاهد بیان کرد و ادامه داد: در راستای توانمندسازی نیروی انسانی این مدارس، برای افراد جدید الانتصاب دوره های ضمن خدمت برگزار شده و برای مدیران و معاونان نیز این دوره ها انجام خواهد گرفت.

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان زنجان افزود: تبیین نقشه راه مدارس شاهد از دیگر اقدامات صورت گرفته در اداره امور شاهد و ایثارگران استان است که می تواند به عنوان یک راهنما شاخص های ارزیابی آموزشی، اجرایی و مالی را برای مدارس روشن سازد.

میرزایی ضمن پیشنهاد بر برگزاری جلسات مستمر و متمرکز در مدارس تاکید نمود: با هماهنگی امور شاهد استان و بنیاد شهید به منظور تبادل اطلاعات و تجربه، از مدارس شاهد و ایثارگران مناطق مختلف استان بازدیدهای مستمری صورت گیرد.

وی همچنین به نحوه برگزاری و لزوم هماهنگی برگزاری کلاس های جبرانی و تقویتی با همکاری اداره آموزش و پرورش و بنیاد شهید اشاره نمود و تصریح کرد: طرح پراکنده شاهد مجموعه فعالیت ها و برنامه های آموزشی و پرورشی است که به منظور ارتقای سطح کیفی تحصیلی دانش آموزان شاهد انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار