صیدلو:نقطه آغاز بهبود وضعیت آموزش و پرورش از مدرسه است

تهران (پانا) - پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با شعار دانش آموز فعال، مدرسه شاد و جامعه سالم و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و‌معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در هنرستان تربیت بدنی گلشن شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۷۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو:نقطه آغاز بهبود وضعیت آموزش و پرورش از مدرسه است

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران درمراسم افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهریاربا اشاره به افتخارآفرینی جهانی بانوان درعرصه ورزشی اظهار داشت:امروز موانع ذهنی برای حضور بانوان در عرصه‌های ورزشی در جامعه کمرنگ شده و امید است اندک موانعی که در پیش‌ رو وجود داردنیز از بین برود.

محمد صیدلو درادامه بیان کرد:ورزش قطعاً زمینه نشاط و شادابی را برای مادران فردا فراهم می کندونسل فردای ما بدون داشتن مادرانی شاداب که تربیت نسل آینده را عهده‌دار هستند ایران قابل افتخاری نخواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه نقطه آغاز بهبود وضعیت آموزش و پرورش از مدرسه آغاز می‌شود بیان کرد:باید این اجازه به مدیران مدارس داده شود که بتواند با درنظر گرفتن شرایط منطقه و دانش‌آموزان به برنامه‌ریزی بپردازند.

شایان ذکراست ،دراین مراسم ،مدیر آموزش و پرورش،معاون سیاسی وانتظامی فرمانداری،‌رئیس اداره ورزش وجوانان،‌معاون فرهنگی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهریار نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار