صیدلو:ضرورت تفویض اختیار به روسای مناطق شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - گردهمایی مدیران مدارس شهرستان شهریار با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ومدیر آموزش و پرورش شهریار در سالن شهید کافی منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۷۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو:ضرورت تفویض اختیار به روسای مناطق شهرستانهای استان تهران

در این مراسم محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسخنانی تصریح کرد:مسئولین بایدبدانند درصورت قطع ارتباط با مردم و ایجاد فضای بدون ملاحظه و شنیدن حرف مردم بدون دغدغه و نگرانی،‌نمی توانند برنامه ریزی دقیق و عملیاتی در پیشبرد اهداف سازمانی خود داشته باشند .

وی در ادامه با اشاره به اصل انسجام و همدلی در کارها اذعان داشت : آنچه که در کشور ما و مخصوصا در آموزش و پرورش می تواند حلال مشکلات باشد ، انسجام و همدلی در امور است که مدیر منطقه و حتی مدیر مدرسه می تواند با این پتانسیل مشکلاتش را حل نماید .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به وظیفه معلم در کلاس درس بیان داشت : وظیفه ما به عنوان معلم این است تا کمک کنیم دانش اموزان به عنوان شهروندان آینده ، رابطه شان را با خود ،‌خدای خود ،‌افراد جامعه ،‌دنیا و طبیعت تنظیم نمایند و‌گاهی در این روابط دچار اشکال شده و رابطه بهم می خورد و این باعث تضاد درونی شده و استرس و اضطراب درونی ایجاد می شود و وظیفه من و شمای معلم این است تا کمک کنیم این روابط اصلاح شود .

صیدلو اظهار داشت:امروز افتخار این را دارم تا خدمتگزار مردم شهرستان های استان تهران باشم ،‌استانی که با انبوهی از مشکلات ،‌ حدود110 هزار اتباع دانش آموز را پذیراست و ویژگی های خاص با بیست ویک منطقه و چندین نوع دیدگاه از مسئولین و مدیران داردکه حتما باید رئیس منطقه به مشکلات اشراف داشته باشد .

وی تاکید کرد:ما بنا داریم تفویض اختیار را در این خصوص به روسای مناطق منتقل نماییم و انتظارداریم روسای مناطق نیز طرح ها را در مدارس پیگیری و اجرا نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به عملکرد منطقه شهریار بیان کرد :با بررسی های بعمل آمده وشاخص های ارزیابی در تابستان گذشته شهرستان شهریار با جمعیتی بالغ بر 160هزار دانش آموز به عنوان بزرگترین منطقه آموزشی کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار