وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی: طرح‌های فنی و مهارتی به بخش غیردولتی واگذار می‌شود

تهران (پانا) -  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید دولت با روش‌های جدید آموزشی به دنبال واگذاری برخی از طرح‌های فنی و مهارتی به بخش‌های غیردولتی است.

کد مطلب: ۸۷۷۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی:  طرح‌های فنی و مهارتی به بخش غیردولتی واگذار می‌شود

به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری عصر دوشنبه در آیین افتتاح مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای تدبیر بندرعباس افزود: دولت با استفاده از امکانات و فضای آموزشی و با سرمایه‌گذاری و بازسازی مجدد، این ظرفیت‌ها را در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهد و با این روش یک ظرفیت جدید به ظرفیت‌های خدماتی و تولیدی اضافه می‌شود.
وی گفت: این ساختمان از جمله طرح‌هایی است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با 200 هزار ساعت خدمات آموزشی در حوزه مهارت‌افزایی و اشتغال قدم برداشته است.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، نقش مشارکتی بخش‌های دولتی و غیر دولتی استان هرمزگان در حوزه مهارت‌افزایی و ایجاد بازار کار برای جوانان بسیار تعیین‌کننده دانست و افزود: استان هرمزگان به علت وجود ظرفیت‌های طبیعی دریایی می‌تواند در ارایه نقش منطقه‌ای و ملی واحدهای تولیدی اثرگذار باشد.
وی به وجود صنایع اقتصادی مستقر در غرب هرمزگان اشاره کرد و یاد آور شد: این ظرفیت‌ها هر چند فرصت مناسبی برای بکارگیری نیروهای بومی و محلی است اما در حوزه مهارت‌افزایی تلاش‌های خوبی صورت نگرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد: مرکزهای فنی و حرفه‌ای در تربیت کادر فنی و هنرجوهای بومی این استان در حوزه مهارت‌افزایی قدم‌های موثرتری بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار