محمدی، مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت قزوین اعلام کرد

استقبال بی نظیر دانش آموزان از دهکده طبیعت قزوین

قزوین (پانا) - مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت قزوین از استقبال بی نظیر دانش آموزان از دهکده طبیعت قزوین خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۷۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
استقبال بی نظیر دانش آموزان از دهکده طبیعت قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت دهکده طبیعت قزوین، بابک محمدی گفت: دانش آموزان استقبال بسیار بی نظیری را از دهکده طبیعت قزوین دارند چراکه این مجموعه جذابیت فوق العاده ای برای آن ها دارد.

وی اجرای برنامه «واقعیت افزوده مجازی» را یک گام بلند در مجموعه دهکده طبیعت قزوین عنوان کرد و اظهار داشت: مردم می توانند این اپلیکیشن را از طریق جستجو در گوگل یا سایت دهکده طبیعت و یا با حضور در این دهکده دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت قزوین افزود: کنار هر قفس یک داده هایی قرار داده شده است که مردم با استفاده از این اپلیکیشن می توانند اطلاعات حیوانات هر قفس را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: البته ناگفته نماند که در روزهای شلوغ، کارشناسان و لیدرهای ما همراه با بازدیدکنندگان هستند و توضیحات لازم را به بازدیدکنندگان می دهند اما این اپلیکیشن به طور قطع باعث ارتقای خدمات رسانی به مردم می شود.

این مسئول، دهکده طبیعت را به عنوان یک کلاس درس بزرگ برای دانش آموزان و کودکان و نوجوانان معرفی کرد و گفت: دانش آموزان در کتاب های درسی خود در مورد بسیاری از حیوانات و نحوه زندگی آن ها مطالعه کرده اند اما تاکنون این زندگی را از نزدیک نتوانسته اند ببینند چراکه شرایط آن وجود نداشته است اما امروز دهکده طبیعت با نگهداری از گونه های مختلف جانوری توانسته مجموعه ارزشمندی از حیوانات را گرد آورد و در همه فصول در معرض دید کودکان و نوجوانان قرار دهد.

مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت قزوین افزود: بازدید کودکان و نوجوانان از دهکده طبیعت نه تنها یک بازدید علمی بلکه یک برنامه مفرحی است که والدین می توانند از این ظرفیت به شکل مطلوبی در راستای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود بهره ببرند.

محمدی تصریح کرد: گاوبانگی گوزن ها، جنگ نرها، زندگی اجتماعی میمون ها، نحوه مراقبت حیوانات از فرزندان خود و ده ها مورد دیگر از جمله چیزهایی هستند که ما صرفا می توانیم این ها را در مجموعه ای همچون دهکده طبیعت ببینیم و به دلیل اینکه بسیاری از این موارد در فصول خاص و زمان های محدود انجام می گیرد، مشاهده آن برای همه در طبیعت غیر ممکن است و این نیز از دیگر مزیت های دهکده طبیعت قزوین محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار