مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مطالعه زندگی و عمل به رفتار شهدا راه رسیدن به حیات طیبه است

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برای رسیدن به حیات طیبه باید زندگی شهدا را مطالعه و به رفتارهای آنان عمل کنیم.

کد مطلب: ۸۷۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مطالعه زندگی و عمل به رفتار شهدا راه رسیدن به حیات طیبه است

ابراهیم محمدی در یادواره شهدای سوادآموزی آذربایجان غربی به حیات طیبه مورد نظر نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و اظهار داشت: همه برنامه ها و پیش بینی های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای رسیدن به حیات طیبه است که زندگی نامه شهدا و عمل به رفتارها ، کردار ها و اعمال شهدا بهترین و نزدیک ترین راه تحقق این مهم به حساب می آید.

وی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه از خودگذشتگی یکی از مهمترین اهداف نظام تعلیم و تربیت است و برگزاری این یادواره ها در سطوح مختلف ملی،استانی،منطقه ای و مدرسه ای یاری رسان آموزش و پرورش در تحقق این هدف است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تعداد شهدای سواد آموزی استان را ٦ شهید عنوان کرد: استان آذربایجان غربی مفتخر به ١٤٣ شهید فرهنگی و ٧٧٧ شهید دانش آموز است که طی چند سال اخیر با ٩١ خانواده شهید فرهنگی دیدار داشته ایم و دیدار با خانواده های شهدای دانش آموز را نیز در حال انجام هستیم.

محمدی گفت: خون و اعتقادات شهدا پایه های انقلاب اسلامی هستند لذا جواب سوال" شهدا در کجای زندگی ما قرار دارند " را در همه مراحل زندگیمان جست و جو کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار