همکاری‌ وزارت آموزش‌وپرورش و جهاددانشگاهی گسترش می‌یابد

تهران (پانا) - نشست مشترک گسترش زمینه‌های همکاری بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد و دو طرف بر استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت یکدیگر تاکید کردند.

کد مطلب: ۸۷۷۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
همکاری‌ وزارت آموزش‌وپرورش و جهاددانشگاهی گسترش می‌یابد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست مشترک گسترش زمینه‌های همکاری بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش‌وپرورش با حضور سیدمحمد بطحایی و مدیران این وزارت‌خانه، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی و بعضی از مسوولان این نهاد در ساختمان وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد.

در این نشست زمینه‌های همکاری بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش‌وپرورش مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف با تاکید بر استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت یکدیگر، به بررسی ابعاد و شیوه‌های توسعه‌ همکاری‌ها پرداختند.

از جمله موارد مطرح‌شده در این نشست، پرداختن به طرح پیشنهادی «شیوع‌شناسی اعتیاد در مدارس» و توجه به مسایل روش‌شناسی و تربیتی آن، کاربردی شدن و استفاده بهینه از دستاوردهای طرح پژوهشی «شناسایی عوامل، شیوه‌های پیگیری، جذب و بازجذب کودکان بازمانده از تحصیل به نظام آموزشی» را می‌توان نام برد.

هم‌چنین استفاده از توان جهاددانشگاهی برای بومی‌سازی کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی، راه‌اندازی سازمان دانش‌آموزی در جهاددانشگاهی و دستیابی به الگوی بهینه و ساختاریافته به‌منظور همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش‌وپرورش از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود.

در پایان مقرر شد، کارگروهی مشترک بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش‌وپرورش، وظیفه‌ پیگیری موارد مطرح‌شده در این نشست را بر عهده بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار