در سفر وزیر بهداشت به رفسنجان

۵ پروژه بهداشتی در شهرستان‌های رفسنجان و انار به بهره‌برداری رسید

تهران (پانا) - با حضور وزیر بهداشت دو مرکز جامع خدمات سلامت، دو خانه بهداشت و یک ساختمان ستاد شبکه بهداشتی درمانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۸۷۷۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
۵ پروژه بهداشتی در شهرستان‌های رفسنجان و انار به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، مرکز جامع خدمات سلامت جعفرآباد در زیربنای ۵۰۰ متر مربع در یک طبقه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان ساخته شده است. جمعیت تحت پوشش این مرکز ۶۶۴۹ نفر است.

مرکز جامع خدمات سلامت شهری شهید باهنر شهرستان انار با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان در زیربنای ۵۰۰ متر مربع در یک طبقه برای جمعیت ۱۸ هزار و ۳۴۵ نفرساخته شده است. در این مرکز، خدماتی مانند بهداشت محیط و حرفه‌ای، مشاوره تغذیه، مراقبت سلامت، سلامت روان و واکسیناسیون و تزریقات ارائه می‌شود.

همچنین، خانه بهداشت روستای روامهران منطقه نوق شهرستان رفسنجان با زیربنای ۲۲۰ متر مربع در یک طبقه و هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان احداث شده است. جمعیت تحت پوشش این مرکز ۱۳۰۱ نفر است.

براساس این گزارش، خانه بهداشت گلشن شهرستان انار نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان در زیربنای ۱۲۰ متر مربع احداث شده و جمعیت تحت پوشش این مرکز ۱۵۰۰ نفر است.

همچنین پروژه ستاد شبکه بهداشت شهرستان انار هم، با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع در یک طبقه با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار