رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی: فعالیت‌های دانشجویی نشان از پویایی و زنده بودن دانشگاه است

تبریز (پانا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جوانان باید روحیه پرسشگری، هیجان و مطالبه داشته باشند فعالیتهای دانشجویی نشان از پویایی و زنده بودن دانشگاه است، دانشگاهی که پویا نباشد جامعه پویایی هم نخواهد ساخت. بنابراین سعی شود اجرای برنامه های دانشجویی در طول سال تداوم یابد.

کد مطلب: ۸۷۷۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  آذربایجان شرقی: فعالیت‌های دانشجویی نشان از پویایی و زنده بودن دانشگاه است

عزیز جوانپور در آیین افتتامیه اولین دوره تولیدات دانشجویی کانون فرهنگی و رسانه ای اوج ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانشجو و تبریک روز دانشجو گفت: این برنامه یک نمونه عینی و مثال زدنی از برنامه ها و فعالیت های دانشجویی در دانشگاه است. دانشجویان باید قدر دوران دانشجویی را بدانند و فعالیتهایی را در دانشگاه رقم بزنند که نتایج آن منجر به پیشرفت خود و توسعه دانشگاه شود.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش ها و جشنواره ها توسط دانشجویان همواره نتایج پرباری را به همراه داشته است گفت: انجام فعالیتهای دانشجویی خودجوش در صورتی که توسط خود دانشجویان و به دور از نفوذ عوامل بیرونی هدایت شود، اقدام ارزشمندی است.

رییس واحد تبریز ادامه داد: دانشگاه از برگزاری برنامه‌ ها در فضای سالم و منطقی حمایت می کند و سعی بر این است در دانشگاه فضایی فراهم شود تا همه دانشگاهیان در عرصه فرهنگ و هنر ورود پیدا کنند و استعدادها و توانمندیهای آنان شکوفا شود.

وی تاکید کرد: جوانان بایست روحیه پرسشگری، هیجان و مطالبه داشته باشند فعالیتهای دانشجویی نشان از پویایی و زنده بودن دانشگاه است، دانشگاهی که پویا نباشد جامعه پویایی هم نخواهد ساخت. بنابراین سعی شود اجرای برنامه های دانشجویی در طول سال تداوم یابد.

جوان پور به تداوم فعالیت دانشجویان در عرصه هنر و رسانه نیز تاکید کرد و گفت: امروزه رسانه ها، به عنوان یکی از اثرگذارترین ابزارها در فرهنگ و سبک زندگی افراد، نقش مهمی ایفا می کنند. با توجه به تنوع انواع مختلف رسانه ها، ارتقای سواد رسانه ای موجب تأثیر گذاری فرد بر جامعه میشود.

دبیر هیأت امنای استان آذربایجان شرقی در خاتمه گفت: خوشبختانه دانشجویان ما در همه رشته‌های هنری تولید آثار دارند و توانسته اند در جشنواره های مرتبط به کسب مقام برسند. ولی باید کاری کنیم در کنار پرداختن به مسایل علمی و دانش بنیان، در تولید محصولات فرهنگی در حوزه هنر و فرهنگ نیز درآمدزا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار