روحانیون نقش مهمی در امید آفرینی و تقویت باورهای عمومی دارند

همدان (پانا) - استاندار همدان در جلسه با ائمه جمعه، مدیران حوزه علمیه و روحانیون در شهرستان ملایر گفت: روحانیون نقش مهمی در امید آفرینی و تقویت باورهای عمومی جامعه دارند و در حال حاضر وجود روحانیون آگاه و فهیم و در رأس آنها حضرت آیت اله محمدی یک فرصت ارزشمند برای استان است

کد مطلب: ۸۷۷۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
روحانیون نقش مهمی در امید آفرینی و تقویت باورهای عمومی دارند

سیدسعید شاهرخی گفت: روحانیون همیشه در کنار مردم بودند و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشتند و هیچ گاه رشادت روحانیون در آن دوران فراموش نخواهد شد.
وی افزود: هدف ما تعامل و همکاری و همدلی همه مجموعه ها در کنار هم است و اجازه نمی دهیم حاشیه ها به وحدت استان آسیب بزند و تاکید همیشگی ما انسجام و همدلی در جهت توسعه استان است.
استاندار همدان گفت: جامعه امروز نیازمند انسجام است و باید باورهای عمومی در جامعه تقویت شود و روحانیون نقش مهمی در امید آفرینی و تقویت این باورها دارند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
وی اظهار کرد: برای همه شهرستان ها برنامه مشخص داریم و با وحدت و همدلی همه مجموعه ها در شهرستان ها به دنبال انجام کارهای بزرگ و خدمت رسانی به مردم هستیم.
استاندار همدان گفت: در شهرستان ملایر یک وفاق و همدلی خوبی وجود دارد و همه ما سعی داریم این وحدت و همدلی تقویت گردد.
شاهرخی گفت: ملاک انتخاب همکاران و مدیران شایسته سالاری است و باید خط مشی دولت که اعتدال و میانه روی است سرلوحه کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار