مدیر کل آموزش و پرورش کردستان: جشن ستارگان ویژه دانش آموزان و فعالان حوزه قرآن و نماز استان برگزار می شود

سنندج(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری جشن ستارگان قرآن و نماز به منظور تجلیل از دانش آموزان ممتاز و برتر، مسئولین،فرهنگیان، مروجین و فعالان عرصه قرآن و نماز استان خبر داد .

کد مطلب: ۸۷۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان: جشن ستارگان ویژه دانش آموزان و فعالان حوزه قرآن و نماز استان برگزار می شود

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای قرآن،نماز و عترت برنامه حفظ جزء سی ام قرآن کریم را یکی از برنامه خوب و اثر گذار حوزه پرورشی و فرهنگی عنوان کرد و خواستار تمرکز برنامه های هفته قرآن سال جاری بر حفظ جز سی شد و گفت: این هفته فرصت مناسبی است که اقدامات تبلیغی و توجیهی انجام و به همین مناسبت ویژه برنامه هایی در مدارس برگزار شود .

وی با تاکید بر ضرورت توسعه برنامه های اقامه نماز در سطح ادارات آموزش و پرورش و مدارس، به فضیلت نماز جماعت و اول وقت پرداخت و گفت: برگزاری نماز جماعت در مدارس در راستای تعمیق تربیت دینی دانش آموزان موثر است .

رشید قربانی با اشاره به تاثیر خانواده ها و تلاش معلمان در راستای تربیت دینی دانش آموزان گفت : باید ساز و کار های عملی و زمینه مناسب برای اجرای برنامه های نماز و قرآن در مدارس فراهم شود .

وی برگزاری جشن ستارگان مروجین نماز و قرآن را در سطح استان اقدامی نو و خلاقه ذکر کرد و با اشاره به تاثیر تشویقی و ترغیبی این برنامه گفت: با برگزاری این جشن باید از مدیران و معلمان مدارس ، دانش آموزان برتر و ممتاز قرآنی و نماز و کلیه دست اندرکاران تجلیل شود .

قربانی هم چنین خواستار عملیاتی شدن برنامه های حوزه قرآن، نماز و عترت و همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش با ستاد اقامه نماز استان شد و با تاکید بر مستند سازی اقدامات گفت: کلیه اقدامات باید بر اساس تفاهم نامه و زمان بندی صورت گرفته پیگیری شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار