در گفت‌وگو با پانا

انتقاد رئیس کمیسیون عمران شورای شهر از اعلام زودهنگام طرح‌های ترافیکی

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره احتمال حذف محدوده زوج و فرد گفت اگر قرار است هر نوع طرحی در محدوده زوج و فرد اعمال شود باید پیوست مطالعاتی داشته باشد و نباید قبل از آنکه طرحی مراحل قانونی خود را طی کرده باشد، اعلام عمومی شود.

کد مطلب: ۸۷۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد رئیس کمیسیون عمران  شورای شهر از اعلام زودهنگام طرح‌های ترافیکی

محمد علیخانی در گفت‌وگو با پانا درباره حذف محدوده زوج و فرد اظهار کرد: وضع هر نوع محدودیت از نظر زمان و مکان بر عهده شورای عالی ترافیک یا شورای ترافیک شهر تهران است. البته تصمیم گیری درباره این موضوع در شهر تهران با شورای عالی ترافیک تهران است و شورای شهر تهران می‌تواند در این زمینه نظر بدهد اما به دلیل نبود مدیریت یکپارچه و تصمیمات بخشی و جزیره‌ای که شاهد آن هستیم، در این بخش هم شورای شهر دخالتی ندارد در صورتی که هم شورای شهر و شورای عالی ترافیک باید توجیه شوند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا فقط تعرفه محدوده طرح ترافیک را وضع می‌کند، گفت: شورای شهر دخالتی در ساعات محدوده، مکان محدوده و وسعت آن ندارد.

وی درباره نگرانی‌های ناشی از اعلام زودهنگام طرح‌های ترافیکی در محدوده زوج و فرد گفت: قبل از اینکه چیزی تصویب و قانونی شود، باید مطالعات آن انجام شود و پس از اینکه تصویب شد، زمان اجرای آن اعلام شود. بنابراین اعلام زودهنگام این موارد حرفی است که مبنای قانونی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار