نماینده مردم اصفهان: کار دانشجو معلمان بسیار با ارزش است

اصفهان(پانا)- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان به مناسبت روز دانشجو بیان داشت: ضمن گرامی داشت روز دانشجو ،بنده به دو دلیل حضور در دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کردم اول این‌که به جمع معلمان علاقه و در ثانی به دانشجویان ارادت خاصی دارم .

کد مطلب: ۸۷۷۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم اصفهان: کار دانشجو معلمان بسیار با ارزش است

حیدرعلی عابدی اظهار کرد: محیط دانشگاه بسیار ارزشمند است و این را بدانید که ایران عزیز ما طعمه است و دشمنان همیشه دشمنی کردند و برای ما نقشه دارند، از جمله امریکای جنایتکار که با ماهیت وجودی جمهوری اسلامی مشکل دارد و کشور ما حامی حق ، حقیقت و مظلوم و امریکا حامی استکبار و ظلم و به قول امام راحل شیطان بزرگ است و امام راحل چقدر جالب این صفت را برای آمریکا عنوان نمودند.

وی عنوان کرد: بنا بر آنچه رهبر عزیز انقلاب فرمودند، محیط دانشگاه باید محیطی سیاسی باشد نه سیاست زده و رئیس‌جمهور هم گفت که اگر دانشگاه‌های ما غیرسیاسی بشود ضرر می‌کنیم اما نباید دانشگاه میدانی برای احزاب شود.

عابدی تصریح کرد: آن سه شهید 16 آذر که ما امروز دور نور آن جمع شدیم اساس حرکتشان بیداری ملت بوده است شما بدانید که در دانشگاه شاگرد اول بودن کافی نیست به ویژه در کشور ما که دشمنان بسیار دارد دانشجو باید فعال و سیاسی باشد و هشیار و آگاه عمل کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بعضی انتقاد می‌کنند که ما نیازمند و مشکل در کشور داریم چرا به کشورهای دیگر کمک می‌کند، اظهار کرد: این کمک‌ها به دو دلیل اتفاق می‌افتد اول اینکه ما مسلمانیم و کلام پیامبر است که باید مسلمان به امور مسلمین توجه کند.در درجه دوم سیاست و عقل ما ایجاد می‌کند که جلوی دشمن جنایتکار را قبل از رسیدن به کشور بگیریم و خاک‌ریز را در عراق و سوریه ایجاد کنیم. و بدانید به فرمایش امام راحل ما شریک غم مظلومان جهان هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: کار شما دانشجو معلمان بسیار با ارزش است، شما باید افتخار کنید که معلم هستید و این شغل انبیا است، البته باید مراقب باشید شما را به مسائل مختلف آلوده و منحرف نکنند، شما غم به دل خود راه ندهید و فقط به فکر خدمت به دانش آموزان باشید.

وی با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی با برنامه‌ریزی کلاس‌های پربار تشکیل دهند، بیان کرد: ما در اوایل انقلاب کلاس‌های عقیدتی داشتیم که در این کلاس‌ها قرآن و نهج‌البلاغه و جامعه‌شناسی تدریس می‌شد، بار علمی و دانش خود را افزایش دهید و مسئولیت‌پذیری اجتماعی داشته باشید و برای آینده کشور برنامه داشته باشید زیرا شما می‌خواهید جوانان این کشور را تربیت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار