حلقه حفاظتی شهر اصفهان توجه به امنیت و آسایش مردم در عمل است

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان در مراسم آغاز عملیات اجرایی حلقه حفاظتی ترافیکی شهر اصفهان و تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی گفت: پروژه رینگ حفاظتی شهر اصفهان، به امنیت مردم، رفع آلودگی و کاهش ترافیک کمک می کند.

کد مطلب: ۸۷۷۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حلقه حفاظتی شهر اصفهان توجه به امنیت و آسایش مردم در عمل است

عباس رضایی در آیین آغاز به کار عملیات عمرانی حلقه حفاظتی شهر اصفهان و تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی، اظهار کرد: امروز همه مسئولان اعم از مدیران شهرداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار اصفهان و اعضای خدوم شورای شهر به اینجا آمدند تا به مردم اعلام خدمت کنند.

وی ادامه داد: افتخار می کنم در شرایطی که مملو از مشکلات است، یک پروژه مهم که بسیاری از مسائل شهر و مردم را حل می کند، آغاز شده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اصفهان تنها از محدوده پل غدیر تا پل شهرستان نیست و مناطق محروم هم دارد و اینکه خدمتگزاری از این نقطه محروم شروع شده، جای تقدیر دارد.

وی بیان داشت: پروژه رینگ حفاظتی شهر اصفهان، به امنیت مردم، رفع آلودگی و کاهش ترافیک کمک می کند.

رضایی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی این اقدامات یک پیام دارد و آن هم این است که مسئولان با همکاری می توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

وی ادامه داد: این پروژه در یک کلام توجه به آسایش مردم در عمل است. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم گفت: رفع محرومیت از مناطق 15 گانه، دغدغه مدیریت شهری است

فتح الله معین افزود: رفع محرومیت و ایجاد تعادل در مناطق 15 گانه شهرداری از دغدغه های مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بخشی از ترافیک منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان مرتفع می شود، اظهار داشت: امروز مردم شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ای بزرگ در شهر اصفهان هستند که کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: از ابتدای کار فعالیت شورای پنجم علاوه بر تکمیل خط یک، احداث خط دو قطار شهری اصفهان در دستور کار قرار گرفته تا تمام مناطق شهر اصفهان نیز از این وسیله پاک حمل و نقلی بهره مند شوند.

معین با بیان اینکه امروز شاهد پیشرفت سریع کار هستیم و برای تأمین اعتبار احداث خط دو قطار شهری اصفهان گام های موثری نیز برداشته شده است، گفت: دغدغه خدمتگزاران مردم در مجموعه مدیریت شهری به پشتوانه استاندار و سایر نمایندگان مردم، رفع محرومیت، ایجاد تعادل و برقراری عدالت در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان است که امیدوارم نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به استعفای نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت نمایندگان استان از کشاورزان و تلاش برای بازگرداندن زاینده رود به اصفهان اقدامی ستودنی است و امیدوارم مشکلات استان در اسرع زمان رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار