آغاز یکی از بزرگ ترین پروژه های عمرانی شهر اصفهان، برای امنیت و آسایش شهروندان

جنبش عمرانی با حلقه حفاظتی شهر اصفهان

اصفهان (پانا) - عملیات اجرایی حلقه حفاظتی ترافیکی شهر اصفهان و تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی با حضور استاندار اصفهان و معاونان استاندار، فرماندهان پایگاه هشتم شکاری، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و شهروندان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۷۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جنبش عمرانی با حلقه حفاظتی شهر اصفهان

در آغاز عملیات اجرایی این پروژه، با فرمان استاندار و شهردار اصفهان و رییس شورای شهر و با کشیدن اهرم پروژه، خاکبرداری حلقه حفاظتی شهر اصفهان و تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی آغاز شد.

حلقه ترافیکی اصفهان از همه رینگ های شهر محافظت خواهد کرد

شهردار اصفهان در این مراسم گفت: اصفهان از چهار حلقه حفاظتی تشکیل شده که اولی در مرکز شهر و خیابان چهار باغ، دومی در محدوده خیابان سجاد و بزرگمهر و سومی بزرگراه هاست و چهارمی حلقه حفاظتی شهر است که از همه رینگ ها محافظت می کند.

قدرت الله نوروزی در آئین آغاز به کار پروژه رینگ حفاظتی شهر اصفهان و تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی، اظهار کرد: این تقاطع، اولین تقاطع از 23 تقاطعی است که در این مسیر قرار دارد.

وی با بیان اینکه طول این حلقه حفاظتی 78.2 کیلومتر است که 45.8 کیلومتر از این طرح، در شهر اصفهان و مابقی در محدوده شهرهای دولت آباد، خمینی شهر، خورزوق و شهر ابریشم قرار دارد، گفت: اصفهان دارای دو رینگ شرق و غرب است که محل اتصال استان هان را فراهم کرده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: اما حلقه حفاظتی شهر، محل اتصال شهرستان ها در اصفهان است که سبب کاهش ترافیک، آلودگی هوا و کاهش تصادف خواهد شد.

وی بیان داشت: برای آزادسازی و اجرای تقاطع شهید اردستانی باید 740 میلیارد ریال هزینه شود که در ابتدا آزادسازی و توافق را انجام دادیم.

نوروزی افزود: فاز دوم رینگ حفاظتی شهر اصفهان که 15 روز دیگر انجام می شود، تقاطع غیرهمسطح کارخانه قند است که قبل از کلنگ زنی با هزینه 23 میلیارد تومان آزادسازی شده است.

وی ادامه داد: آزادسازی این طرح طی یک سال گذشته توافق شده و در اولین فرصت عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه 23 تقاطع غیر همسطح در رینگ حفاظتی است، گفت: این پروژه محدوده شهر را هم کنترل می کند و با اجرای آن شاهد تحرک بزرگی در استان اصفهان خواهیم بود چراکه این رینگ می تواند به گذر غرب و شرق وصل شود.

نوروزی افزود: مدیران پروژه، زمان بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح را تا 12 ماه آینده اعلام کرده اند اما تجربه مترو به ما اثبات کرد می توان 12 ماه را کوتاه کرد و پروژه را با افزایش شیفت، نهایتا 10 ماهه افتتاح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار