در شورای معاونین آموزش و پرورش سبزوار تاکید شد؛ 

طرحهای تکالیف مهارت محور و پروژه های دست ورزی از اقدامات خوب آموزش ابتدایی 

سبزوار(پانا) - شورای معاونین مدیریت آموزش وپرورش سبزوار با حضور کارشناس مسؤلان اداری برگزار شد

کد مطلب: ۸۷۷۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
طرحهای تکالیف مهارت محور و پروژه های دست ورزی از اقدامات خوب آموزش ابتدایی 

معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش سبزواربا تبریک روز دانشجو گفت: می توان جرقه انقلاب را از روزدانشجو عنوان کرد

حسن محرابی در ادامه حضور مدیران سایر ادارات برای بازدید از مدارس ممتاز کشوری برنامه تعالی مدیریت را خاطر نشان شد و گفت : قریب به 150 نفر از مدیران مدارس ناحیه هفت، تربت جام و خوشاب از مدارس ممتاز تعالی مدیریت برگزار شد.

وی در ادامه ثبت نام دانش آموزان با پرونده راکد در مدارس را خاطر نشان شد و ادامه داد: این موضوع باعث می شود که اولا نرخ گذر به حداقل رسیده و در ثانی در ثبت نمرات مستمر باعث پایین آمدن رتبه بندی خواهد شد.

وی تاکید کرد: مدیران موظف هستند پرونده راکد ثبت شده خود را طی همین هفته از آمار اموزشگاه حذف نمایند.

وی با اشاره به حضور دانشجو معلمان در مدارس اظهار داشت : مهارت آموزی دانشجو معلمان باعث می شود تا موفقیت آنان در کلاس بیشتر شود.

وی با اشاره به وضعیت مراکز خدماتی آموزش و پرورش ادامه داد: درصورت بلاتکلیفی ماده 15 برای درمانگاه، مجموعه استخر و مرکز آموزشی رفاهی بایستی تغییر ماده به 5 را برای تحویل به شرکت های خدماتی در دستور کار قرار دهیم.

این مسوول طرح های در حال اجرای مقطع ابتدایی را یاد آور شد و گفت: طرحهای تکالیف مهارت محور و پروژه های دست ورزی از اقدامات خوب این حوزه عنوان می شود

وی تاکید کرد: طرح ویژه مدارس با 60 ساعت کاری برای آموزش برنامه های مهارت ورزی با عنوان کسب مهارت و معاش حلال در حال انجام است.

این مسول با اشاره به نرم افزار سینا (شبکه تعاملی رسانه ای ) که می تواند بصورت اپلیکیشن بر روی تلفن همراه نصب شود اظهار داشت: این نرم افزار می تواند آخرین اطلاعات و بخشنامه ها و سخنان راهبردی آموزش و پرورش را در اختیار معلمان قرار دهد.

وی با اشاره به این موضوع که هرگونه اقدامی که نیازمند هشدار به مدیران است باید به صورت کتبی اعلام شودتصریح کرد: جذب نیروهای بازنشسته به غیر از حضور در کلاس جرم محسوب می شود.

معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان و عضو شورای معاونین مدیریت آموزش وپرورش سبزوار نیز گفت: کارورزی دانشجو معلمان با همراهی خوب مدارس و معلمان و اداره در حال انجام است

معاون هماهنگی مدیریت آموزش وپرورش سبزوار نیز گفت: هیات تحریریه ای برای نشریه اداره با نام ندای کویر تشکیل شده است.

احمد یزدی ادامه داد: با توجه به آزمون محور بودن آزمون پیشرفت تحصیلی در دو مقطع متوسطه اول و دوم مدارس طی روزهای دوشنبه و سه شنبه بعد از برگزاری آزمون تعطیل خواهد بود.

معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیر خاطر نشان کرد: با تعمیر میز و نیمکت های مدارس قریب به 800میلیون ریال صرفه جویی شده است

حسن مهری ادامه داد: متاسفانه علیرغم درخواست مدیران میز و نیمکتهای موجود هنوز به مدارس منتقل نشده است .

وی در پایان گفت: کمبود نیروی خدماتی و راننده با توجه به سیاست انقباضی موجود ایجاد شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار