نشست خبری خبرنگاران پانا با معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر

کاشمر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کاشمر در نشست خبری با خبرنگاران فعال دانش آموز پانا بر اهمیت و رسالت کار خبرنگاری تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۷۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری خبرنگاران پانا با معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر

حسن رمضانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر دغدغه مسئولین را جلوگیری از تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی که دانش آموزان و جوانان را هدف گرفته، دانست و گفت: دشمن اگر بتواند تمام تلاش خود را می کند تا بتواند موفق شود و نسلی بی هویت به بار آورد که اگر چنین کند بزرگ ترین ضربه را به آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی زده است.

وی ادامه داد: رسالت های مهم پرورشی این است که با طرح و برنامه های اصولی و برنامه ریزی دقیق مانع از نفوذ دشمنان در افکار دانش آموزان شود و آنها را از لحاظ شخصیتی به گونه ای تربیت کند که ارزش های دینی و اسلامی را در زندگی سر لوحه ی کار خودشان قرار دهند.

در ادامه رمضانی، خطاب به خبرنگاران گفت: در نوشتن خبر ضمن رعایت انصاف، اصول اخلاقی، امانت داری و انعکاس خبر دقیق، فعالیت خود را برای اطلاع رسانی اخبار و فعالیتهای انجام شده درسطح شهرستان بویژه آموزش و پرورش بیشتر کنند و از ظرفیت های خود در حوزه های دیگر استفاده کنند تا روابط خود را گسترده تر کنند.

گفتنی است؛ در این نشست ضمن پاسخگویی به سوالات خبرنگاران و توجه به نقطه نظرات آنها از خبرنگاران فعال دوره ی متوسطه اول و ابتدایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار