حسین ترابی کیک دوازدهمین جشن سینمای مستند را برید

تهران (پانا) - دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با بریدن کیک این رویداد توسط حسین ترابی مستندساز پیشکسوت آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۷۷۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حسین ترابی کیک دوازدهمین جشن سینمای مستند را برید

ظهر امروز یکشنبه ۱۸ آذرماه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به سنت هر سال بدون برگزاری آیین افتتاحیه و با بریدن کیک این رویداد توسط مستندسازان پیشکسوت در پردیس سینمایی چارسو آغاز به کار کرد.

سیدمحمدمهدی طباطبایی مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در ابتدای این آیین با خیرمقدم گویی به مخاطبان از حضور مهمانان ویژه این برنامه احمد محیط طباطبایی، ‌ فرهاد ورهرام و حسین ترابی قدردانی کرد.

حسین ترابی کارگردان مستند «برای آزادی» که نسخه کامل و تصحیح رنگ‌شده آن به‌ عنوان فیلم افتتاحیه در نظر گرفته شده بود، ‌پیش از برش کیک در سخنان کوتاهی گفت: به اینجا نیامده‌ام تا کیک جشنواره را ببرم و خدای ناکرده «حقیقت» را به ۲ نیم کنم. اینجا آمده‌ام تا با برش کیک حلاوت و شیرینی این حقیقت را به کام شما بنشانم.

پس از سخنان کوتاه حسین ترابی، کیک این رویداد برش خورد و پس از آن احمد محیط طباطبایی، فرهاد ورهرام و سیدمحمد مهدی طباطبایی‌نژاد هم کیک این رویداد را بریدند.

این آیین با توزیع کیک میان مهمانان به پایان رسید و جشنواره دوازدهم سینماحقیقت با اکران فیلم مستند «برای آزادی» به کارگردانی حسین ترابی رسما آغاز به کار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار