با حکم وزیر آموزش و پرورش:

دبیر شورای عالی نماز وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با صدور حکمی معاون پرورشی و فرهنگی خود را به عنوان دبیر شورای عالی نماز این وزارت‌خانه منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۷۷۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دبیر شورای عالی نماز وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در حکمی علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش را به عنوان دبیر شورای عالی نماز این وزارتخانه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده‌است:

جناب آقای کاظمی

معاون محترم پرورشی و فرهنگی

با سلام

با توجه به پیام ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله ) به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز و با عنایت به جایگاه و نقش مهم آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اقامه نماز و تاکید معظم له که فرمودند: مدارس را مزین کنید به نماز خوانی نوجوانان، شایسته است در اسرع وقت ضمن گسترش برنامه های مفید جاری، با شناسایی راهکارهای جدید و تامین استلزامات آن، اقامه نماز به عنوان ضروری ترین نیاز زندگی فردی و اجتماعی مورد توجه جدی تر قرار گیرد.

هم چنین با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری در سخنرانی روز گذشته ایشان در اجلاس مذکور مبنی بر نقش خانواده در تعمیق ایمان و اقامه نماز نوجوانان و جوانان، باید تعامل و همبستگی این دو نهاد یعنی خانواده و مدرسه در تحقق این مهم با ساز و کارهای اثر بخش تعریفی مجدد و تاکیدی مؤکد قرار گیرد.

از این رو لازم است با ارتقاء وظایف و اختیارات ستاد اقامه نماز و تبدیل آن به شورای عالی نماز با مسئولیت مستقیم اینجانب و عضویت همه معاونت ها و واحد های ذیربط، موانع و محدودیت ها، شناسایی و روش های خلاقانه مبتنی بر اصول تعلیم و تربیت اسلامی برای آموزش، تشویق و ترغیب کودکان، نوجوانان و جوانان به اقامه نماز به کار گرفته شود.

شایسته است طرح پیشنهادی را حداکثر ظرف یک هفته تنظیم و برای بررسی و تایید در شورای معاونان برای اینجانب ارسال نمایید.

لازم به ذکر است با دستور وزیر آموزش و پرورش ستاد اقامه نماز به شورای عالی نماز ارتقاء یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار