معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

شرکت بیش از 8 هزار آموزگار استان در دوره آموزشی درس تربیت بدنی

اهواز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از شرکت 8 هزار و 800 آموزگار دوره اول ابتدایی در دوره آموزشی تربیت بدنی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۷۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 8 هزار آموزگار استان در دوره آموزشی درس تربیت بدنی

محمود معزی اظهار کرد: در راستای تبیین سیاست های کلی دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و همچنین برنامه های راهبردی معاونت تربیت بدنی دوره آموزشی ویژه درس تربیت بدنی در روز چهارشنبه 14 آذر ماه 97 در سالن امام سجاد (ع) برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی درس تربیت بدنی به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی دانش آموزان و توانمند سازی علمی و عملی آموزگاران دوره اول ابتدایی برگزار می شوند.

معزی افزود: یکی از راههای تقویت و یادگیری مهارت های بنیادی در دانش آموزان ایجاد بستری مناسب برای انجام فعالیتهای شاد و متنوع در مدارس است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان، گفت: زنگ تربیت بدنی در راستای شاداب سازی مدارس و ارتقای سطح سلامت دانش آموزان از اهمیت فراوانی در دوره ابتدایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: کسب رتبه های ورزشی دانش آموزان استان در عرصه مسابقات کشوری نشان از پویایی، نشاط، سرزندگی و تقویت بنیه علمی آنها در راستای سربلندی کشور اسلامی ایران دارد.

معزی خاطر نشان کرد: توسعه و ترویج ورزش های همگانی در زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: امید است با بستر سازی مناسب در مدارس به پرورش دانش آموزانی شاد و توانمند کک کنیم.وی با تقدیر از تلاش های اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان، گفت: برگزاری برنامه های متعدد در حوزه تربیت بدنی در راستای عمل به ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین است که این مهم با برگزاری برنامه ها و طرح های مختلف از جمله، المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای، طرح حیاط پویا، ورزش صبحگاهی و کانون های ورزشی دورن و برون مدرسه ای دنبال می شود.

معزی شاخص سلامت دانش آموزان را مهمترین عامل در پیشرفت تحصیلی آنها دانست و عنوان کرد: آشنایی آموزگاران دوره ابتدایی با شاخص های حوزه تربیت بدنی و سلامت از اولویت های آموزش و پرورش خوزستان است که برای دستیابی به این شاخص ها برنامه ریزی گسترده ای انجام شده است.

گفتنی است؛ در این دوره آموزشی 4 هزار و 150 جلد دست نامه تربیت بدنی به منظور معرفی بازی های بومی و محلی در اختیار آموزگاران دوره اول ابتدایی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار