ادامه اتفاقات عجیب در فدراسیون والیبال؛ از معارفه سرپرست بدون استعفای رئیس تا از دسترس خارج شدن سایت

تهران (پانا) - ظاهرا حواشی فدراسیون والیبال موج جدیدی پیدا کرده است، افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شده اما رئیس سابق فدراسیون می‌گوید استعفا نکرده است.

کد مطلب: ۸۷۷۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ادامه اتفاقات عجیب در فدراسیون والیبال؛ از معارفه سرپرست بدون استعفای رئیس  تا از دسترس خارج شدن سایت

اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان و اجرای آن در فدراسیون‌های ورزشی با حواشی زیادی همراه بوده است که اوج آن را باید در فدراسیون والیبال دید؛ جایی که احمد ضیایی که نامش در لیست بازنشستگان ورزش بود، نتوانست شرایط لازم برای بقا در میز ریاست را پیدا کند و باید نهایتا تا 15 آذر از سمت خود استعفا می‌کرد.

شانزدهم آذر سایت وزارت ورزش و جوانان با انتشار خبری اعلام کرد که افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال انتخاب شده است، حکمی که ابتدا به نظر می‌رسید با توجه به استعفای احمد ضیایی زده شده است اما رئیس فدراسیون والیبال امروز در گفت‌و‌گویی که با سایت ورزش 3 انجام داده صریحا اعلام کرده نه استعفا کرده است و نه قصد دارد از سمت خود استعفا دهد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد ضیایی با تصمیم وزیر ورزش و در راستای اجرای قانون از کار خود برکنار شده، عاملی که باید طی روزهای آینده پای کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی والیبال را به موضوع باز کند و احتمالا عدم تمکین رئیس فدراسیون والیبال از قانون داخلی کشور، شاید در بُعد بین‌اللملی برای والیبال ایران تبعات سنگینی از جمله تعلیق و از دست دادن لیگ ملت‌های والیبال و حتی المپیک توکیو را پیش‌رو داشته باشد.

در حالی که حکم سرپرستی فدراسیون والیبال برای افشین داوری زده شده است، صبح امروز سایت فدراسیون والیبال با انتشار خبری مدعی شد که اعضا هیات رئیسه این فدراسیون با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان از او درخواست کرده‌اند که حکم افشین داوری را لغو و اداره فدراسیون را به نایب رئیس فدراسیون واگذار کنند.

اما در فاصله چند ساعت از ارسال این نامه، وزارت ورزش و جوانان دقایقی قبل مراسم معارفه افشین داوری را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون برگزار کرد، این معارفه در حالی برگزار شد که احمد ضیایی که باید تودیع می‌شد در این مراسم حضور نداشت و علاوه بر او، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال هم در این مراسم غایب بودند.

برگزاری مراسم معارفه بدون حضور سه عوض اصلی هیات رئیسه سابق فدراسیون والیبال تنها حاشیه امروز این فدراسیون نبود، در حالی که مراسم معارفه برگزار می‌شد، سایت فدراسیون والیبال هم از دسترس خارج شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار