تصویب سیاست‌های اجرایی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری پایتخت

تهران (پانا) - سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران به تصویب رسید.

کد مطلب: ۸۷۷۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تصویب سیاست‌های اجرایی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری پایتخت

مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و ششمین جلسه علنی شورای شهر پیشنهاد طرح یک فوریت «سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران» را ارائه کرد.

وی در دفاع از این طرح یک فوریتی عنوان کرد: شورای شهر تهران از سال ۸۶ تاکنون، سیاست های راهبردی و الزامات کلان که معتقد بوده بودجه باید بر اساس آن انجام شود، در قالب مصوبه تصویب می کرده است.

فراهانی افزود: پس از تدوین این سیاست ها، شهرداری موظف بوده راهبردها و سیاست های اجرایی و اصول کلی بودجه را بر اساس آن پیش ببرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: بر اساس قانون شهرداری تا آخر دی ماه باید بودجه ۹۸ به شورای شهر ارائه شود و تدوین آن آغاز شده است.

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: از این رو مراحل اولیه کار آغاز شده است؛ بنابراین ما باید هر چه سریع تر این سند را تصویب کنیم و به شهرداری بدهیم تا بتواند مواردی که مد نظر شورا است را در تدوین بودجه لحاظ کند و آخر دی ماه بودجه ارائه شود، از این رو فوریت این طرح اهمیت دارد.

در پایان طرح «سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران» با حداکثر آرا و ۱۹ رأی به تصویب شورای شهر تهران رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار