رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی: ورزش اعتماد به نفس دانش آموزان را افزایش می دهد

تبریز (پانا)- رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: ورزش علاوه بر جسم بر روح انسان نیز تاثیر دارد و روحیه اعتماد به نفس دانش آموزان را نیز افزایش می دهد.

کد مطلب: ۸۷۷۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی: ورزش اعتماد به نفس دانش آموزان را افزایش می دهد

محمد وحدتی هلان در آیین توزیع 1000 وسایل و تجهیزات ورزشی دانش آموزان آذربایجان شرقی در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید مدنی ناحیه 4 تبریز اظهار کرد: آموزش و پرورش استان برنامه های ابتکاری قابل تقدیر در حوزه های مختلف دارد و مراسم امروز نیز یکی از همین برنامه ها است.

وی گفت: عقل سالم در بدن سالم است و بدن سالم نیز جز با ورزش و تحرک بدنی به دست نمی آید؛ ورزش علاوه بر جسم بر روح انسان نیز تاثیر دارد و روحیه اعتماد به نفس دانش آموزان را نیز افزایش می دهد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس تصریح کرد: ورزش در دوران دانش آموزی علاوه براین که سبب تندرستی و شادابی در دوران جوانی می شود از امراض مختلف دوران پیری نیز جلوگیری می کند.

وحدتی ادامه داد: ورزش کردن هزینه زیادی ندارد اما جلوی بسیاری از امراض دوران پیری که هزینه های زیادی دارند را می گیرد.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: قبولی 70 نفر از دانش آموزان مدرسه شهید مدنی در رشته های پزشکی و دندان پزشکی نوید بخش خوبی برای آموزش و پرورش است ولی باید بگویم که تمامی رشته ها فقط در پزشکی خلاصه نمی شود بلکه هرکس باید سعی کند در رشته خود مفید برای جامعه باشد.

وجدتی افزود: کشورهای اروپایی و ازجمله آمریکا به دنبال استعداد های درخشان کشور ما است و ما نباید اجازه این کار را به آن ها دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار