کاروان پویایی، شادابی و نشاط

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: مدیران مدارس و معلمان تربیت بدنی به زنگ ورزش توجه جدی داشته باشند

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مدیران مدارس، معلمان تربیت بدنی باید به ورزش دانش آموزی که تامین کننده سلامت جسمی آینده سازان کشور است، توجه جدی داشته باشند.

کد مطلب: ۸۷۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: مدیران مدارس و معلمان تربیت بدنی به زنگ ورزش توجه جدی داشته باشند

جعفر پاشایی در آیین توزیع 1000 وسایل و تجهیزات ورزشی دانش آموزان آذربایجان شرقی در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید مدنی ناحیه 4 تبریز اظهار کرد: یکی از مولفه های سازمان های یاد دهنده که آموزش و پرورش یکی از آن هاست توجه همه بعدی به یادگیرنده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به رشد همه بعدی دانش آموزان توجه و تاکید شده است.

وی با بیان این که در شاخص های سند توسعه استان نیز به فعالیت ورزشی و تندرستی دانش آموزان تاکید شده است، ادامه داد: یکی از ابعاد مورد توجه دستگاه تعلیم و تربیت استان توجه به ورزش دانش آموزی و همگانی و توسعه فضاهای ورزشی است و در پنج سال گذشته علی رغم محدودیت های مالی در مدارس نواحی پنج گانه تبریز و مناطق استان زمین های چمن مصنوعی و طبیعی و سالن های ورزشی و استخرها توسعه یافته اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: در حال حاضر، ورزشگاه دانش آموزی بزرگ که در کشور نمونه است در تبریز در حال احداث است و مطمئن هستم که بعد از این که مورد بهره برداری قرار گرفت نه تنها در استان بلکه در جهت ارتقاء سلامتی و تندرستی دانش آموزان کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پاشایی گفت: برنامه امروز نیز در راستای عدالت آموزشی و توجه به مناطق محروم انجام گرفته است .

وی با بیان این که زنگ ورزش، زنگ تفریح نیست، ادامه داد: مدیران مدارس، معلمان تربیت بدنی باید به ورزش دانش آموزی که تامین کننده سلامت جسمی آینده سازان کشور است، توجه جدی داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که دانش آموزان زندگی سالم در مدرسه، خانه و جامعه داشته باشند.

پاشایی گفت: مراکز اصلاح حرکاتی دانش آموزان در برخی نواحی تبریز افتتاح شده و در مابقی نواحی و شهرستان هانیز باید امکانات لازم برای راه اندازی این مراکز را ایجاد کنیم تا بستر های لازم را برای تندرستی دانش آموزان مهیا کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار